srijeda, 03.09.2008.

...jebebena skola pocela fak...

ej ljudekicimahwave..ewo udostojila se vam ja napisati novi postekyesthumbup
pocela faking skolaheadbangburninmadmadpuknucupuknucubang
grozno...zuna i zecicka su nes vec pocele mucitibangbangcry
grozno..vec u pon ili srijedu pisemo inicijalni iz matiseludnamcor
jbt ona nije normalnamadnono..u cilju jjo je sam da nas muciheadbang
no kajces..sve se promijenilo..dobili smo novu profu iz hj..kajickuyespartyzujosmokin
ona vam je the best profa..ma ono mrka..iamo tjelesni s akacicamaparty
i dns smo bili na inficibangbang..jbt kak je bilo dosadnozijevzijevzijev
sjedim s mojom flokicom wiiiiiithumbupparty...neznam kak je to dalalud..no doro..koga briga..vazno je da sjedimo zajedno..hehe..obecale smo da necemo brbljati(aha mos milsiti vec se dns deralayes)joj neznam kaj da vam vise pisem..joj da ja i bubi moramo rjesiti nekaj s nekim curama..jel tak bubi...
joj neznam kaj da vam vise pisem..joj sutra povijet fakbangbang..e da i prvi put bumo imali kemiju..bes me zanima kak bu bilo...jbt kak je cudno bez starih osmasanonoeeklud...tak je skola prazna i nekak jadnaludnamcorzijev..ono izades van i oko tebe svi neki mali klinci.bangbang...a sranje...a jebi ga
i eto to biancici vam bilo to u kratko.joj da..svaki sat sjedimo drugacije hehe..ajde idem ja vam sada pozz sve ljudeke koje znam i koji mene znaju
ewo kome saljem najvise pozzz


cerekljubekicu bubici
cerekmawenoj flokici
cerekpoduskici
cerekludachoj mary
cerekemici
cerekmimiju
cerekbituhu
cerekpuneku
cerektonkici
cerektincici
cerekteici
cerekani


joj ljudeki fkt sry ak sam koga zaboravila


$$SVE VAS VOLI VAAS ŠtIkLa $$

PuFa xD
kisskisskiss




18:09 | Komentari 175 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.