četvrtak, 28.08.2008.

$$LuDiRaNJa Do DaSkE$$

cerekcerekej ljedeki..ewo ja opt vam pisem...joj jos koji dan i ona jadna,usrana i reterdirana faking skolaheadbangmadpuknucubang
issss..pa kak su ti praznici prosli tak brzno pa mislim onoludnono..no doro..
ewo jucer sam prespavala kod moje malecke bubice,a prekjucer kod moje lussije..joj kak nam je bilo ludo...kod lussije smo se slikale..ima svakakvih
fotki..groznolud..imali smo cijeli kad za sebe jer je njezina baka negdije oslazubosmijehpjevazujonutwinki docekale smo zoru isle smo spavati negdije oko 6rolleyesnutnaughty,jel smo krastavce iz staklenke(is ve pojele)ludludzujonutnaughtyrolleyesrolleyesrofl
a kod moje malene bubice smo tak bile glasne da je njezina star puklaburninmad..mislim da nas je htjela najradije sve pozadaviti...pricale smo o svemu i svacemo,zajebvale se s mimijem prek msn-a,pa nas je on gledal prek kamere,i ugu bilo nam je pre pre zakonthumbupthumbup
fkt ovi zadnjih tjedan dana (mozda malo vise) prije pocetka skole smo se suppp provelithumbupthumbup
skvaki dan smo isle na gaj oslim dns i jucer jer smo jucer isle u grad navecer,a veceras u city centarthumbupzujo
svasta se izdogadalo na tom gaju..e da cak se jucer skender napil na gajusmokinzujo..ludak jeadn..no doro kaj da mu ja sad napravim..
joj nas floki je sada negdije na krstarenjucry:cryblago joj se..ja bi crycry
e da prica se da na je raska TRUDNA....da barblablablabla....milslim nevjerujem ja bas u to,ali etoo nadam se svim srcem da jeblablablabla
no dor..ajde idem vam ja sada..i uskoro bum napisala novi posek
ewo ljudeke koje naj pozzz

cerekljubekic bubicu
cerekflokicu
cerekpoduskicu
cerekmary
cerekmagdek
cerekklaricu
cerekmimija
cerekbituha
cerekpuneka
cerekancicu
cerekdrugu ancicu
cerektinu
cerekteicu
cerektonku

i sve koji me znaju i koje ja znam



:..$$SVE VAS VOLI VASA JoJiCa$$...
kisskisskiss


22:28 | Komentari 106 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.