It's my life!!!;-)

subota, 25.11.2006.

Blablaonica

Danas smo imali klanje ali nismo imali prase(čudnonjami)Evo ovako tata je kupio merso pa smo napravili kobasice i kulinove koje ću ja kasnijenjamijesti!Došla mi je jedna prijateljica Tijana Petek vi koji ste gledali dječiju euriviziju sigurno znate za nju jer je nastupala s pjesmom Zelim biti zvijezda(inače poznajem i Laru Erstić),pa smo ja i ona surfale po internetu i gledale Mateu Đidu nekim videima na netu!Bilo je zakon!thumbuprolleyesŠta da još napišem ,evo ja sam u sobi pišem ovaj post a moj sedmomjesečni brat mi ultra dosađuje!On lupa ko lud i baca sve stvari po podu,pa se dere i bla,bla!!blablaI am so cool!Šala!

25.11.2006. u 15:17 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Moj život.....
.....ljubav...
.....prijateljstva...
..ma.sve...:-)
MySpace

MySpace



Bigoo

Bigoo


Marihuna Bushu Draga!!!!!!!!!

MySpace

MySpace



Robert i Irina!!!
MySpace

MySpace


Veliki pozdrav svim blogerima!Mojim prijateljaima:Nives.Tenči.Viskiu,
Bambusu,Nini,Dreli i svim blogerima koji mi ostavljaju komentare!!!!!mah

Najviše na svijetu volim njegovu planetu
najviše na svijetu volim
njega!
Moj Robi!!!!!!!
myspace layout

myspace layout



Stisni to ako želiš čuti pjesmu:::!!!!!!!




MySpace src="http://images.bigoo.ws/content/clip/funny/funny_13.gif">

MySpace



Nisam imao spolne odnose s tom ženom!Poznata rečenica Billa Clintona!

MySpace images

MySpace images




image hosting for myspace

image hosting for myspace

malo smijeha

Image hosting

Image hosting







MySpace

MySpace

ovako nekako ja izgledam!



Customize your blog

Customize your blog



Myspace

Myspace





Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

blog layouts

blog layouts



Bigoo

Bigoo



layout for myspace

layout for myspace




Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo