Life in magic

petak, 12.05.2006.

ponoć

Čitala sam i čitala pismo. Nekako sam osjećala da je to sve istina. I znala sam da sam vještica. Bio je to super osjećaj!

12.05.2006. u 10:33 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

NEŠTO O MENI

- Penelopa Finnigan
- Veela
- Majka vještica, nedavno saznala
- Gryffindorka

ovako sam izgledala kad mi je netko uvalio napitak


Moja blizanka Amelia


- Moj otac Snape, ne ponosim se time


- Mačak Danny



- Najbolje prijateljice i prijatelji:

mg src="http://img15.imgspot.com/u/06/138/11/images1148052326.jpg">


Lavander Dumbledore


Michael Malfoy


Jenny Fluper



Tom McCenzie



Lendora henesy


Patrizia Granger


Hermiona Granger, ponekad mi ide na živce to njezino znanje


Harry Potter, miljenik Dumbledora


Draco Malfoy, brat od Lendore, i rođak od Michaela


HIMNA HOGWARTSA
Za Hogwarts, za Hogwarts, za Hooog-warts
Gdje znanje skupljamo mi
Nauči nas mlade il stare
Kako čarobirati
U prazne i šuplje glave
Gdje pokoja mušica spi,
Uspi nam čarobne trave,
Sve znanje nek znadu svi.
Pokaži nam sve učenja vrijedno
I pokloni nam pamćenja dar,
Ocijeni nas što bolje možeš,
Sve ostalo naša je stvar


Zrcalo erised
ERISED STRA EHRU OYT UBE CAFRU OYT ON WOHSI
(agovta crselj ežogenec ilejovt mejuza kopenaj.)


JEDNOROZI nemaju klasifikaciju xxxx (XXXX-opasan / samo za stručnjake) zbog pretjerane agresivnosti, nego zato što bi se prema njima trebalo odnositi s velikim poštovanjem.


novi blog. vodič kroz harry pottera
pojedinostiharrypottera.blog.hr







blog layouts

blog layouts











MySpace Layouts

MySpace Layouts








MySpace Layouts >

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts






MySpace Layouts

"http://www.bigoo.ws">MySpace Layouts






Myspace

Myspace



Myspace >

Myspace