PUTUJEM DALJINAMA,A ZAUSTAVLJAM SE U...

Putujem daljinama svojih misli, a zaustavljam se u ovoj lošoj stvarnosti….zamišljam život kao neku igru u kojoj lako dođem do cilja, u kojoj pobjeđuju samo najbolji..no, te moje misli poremeti ova surova stvarnost puna tuge, nesreće, žalosti…koliko sam često maštala o boljoj budućnosti??? Bezbroj…to maštanje mi uvijek prekine ta stvarnost, zašto da onda uopće putujem tim daljinama?kada se ovo upitam, pronađem samo jedan odgovor, a to je da barem u mašti i svojim mislima čovjek sebi stvori lijep i lagodan život, koji mu u stvarnosti nikada nije u potpunosti savršen…i tako…putujući tim svojim mislima došla sam do zaključka da je danas vrlo teško živjeti, planirati i stvarati, pred nama se nalaze ogromne odgovornosti, odricanja…i zato….živite svaki dan kao da vam je posljednji i ne dopustite nikome da vam prekine vaše misli i razmišljanja…
Na krilima mašte nitko i ništa me ne može zaustaviti!!!
Veliki pozdrav svima koji me čitaju, kiss wavecerekwavecereksmijeh



srijeda, 27.06.2007. u 20:23 ][ 27 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


ŽIVOT JE POPUT PRIČE...NIJE VAŽNO KOLIKO JE DUG, VEĆ KOLIKO JE DOBAR!!!!!!!


Linkovi


Blog.hr

Forum.hr

Monitor.hr

ah ta ljubavkiss....
zanimljive pjesme... naughty

....*princess*...

posijeti...stvarno super blog...

crni_anđeo

dnevnik jedne teenovke...

iluzija...nice blog...

Everytime I look in your eyes, everyday I watching you die..


....živim zato....

oprostila sam....ali nikada neću zaboraviti...


Neke stvarčice o meni....


U duši sam dijete koje ne zna mrziti, u životu sam putnik koji uvijek pronađe pogrešan put, a u stvarnosti sam budala koja uzalud voli…ne želim biti prva koje ćeš se netko sjetiti, već posljednja koju će netko zaboraviti…nemoj me voljeti mnogo, voli me malo, al zauvijek…. Ja nisam cvijet po kojem se gazi, niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te sluša, ja sam jedna zaljubljena duša!!!!!!!!!!!!!!!! Sjećanje nije obaveza, nego proizvod iskrenih osjećaja, zato me se sjetite kad hoćete i onoliko koliko sam zaslužila…

ŽELIM VAM:
Zrak da dišete
Vodu da pijete
Vatru da vas grije
I zemlju da na njoj živite!


Ima tu još....


PREMA MOJEM MIŠLJENJU NAJJJJJ POUKE:
-Najveći događaji nisu najglasniji, već najtiši sati!
-Svatko vidi kako izgledaš, no međutim samo neki znaju tko si ti uopće!
-Planiraj za sutra ali živi danas!
-Onaj ko ti drži ruku, a dotiče tvoje srce je pravi prijatelj!
-Rijetko mislimo na ono što imamo, ali uvijek na ono što nam nedostaje!
-Ljubav ne zahtijeva da dvoje ljudi gleda jedno u drugo, već da zajedno gledaju u istom pravcu!
-Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje nikad te neće rasplakati!
-Ono što je prošlo više ne postoji, ono što će biti, još nije došlo. Postoji samo jedna točka u kojoj se sastaju i prošlo i buduće…u toj točki je cijeli naš život!
-Kada se pogase svijetla i moja gluma prestane…kada nestanu svi koji su tu iz potrebe…kada skinem masku koju nosim danima…ostaju 4 zida i Ti u mislima!

A SAD MALO PORUKA ZA PODIZANJE RASPOLOŽENJA:
-Pušenje ti skraćuje cigaretu!
-Tko rano rani, zaj**ao je pijetla!
-WC je najstrašnije mjesto, tamo su se i najhrabriji usrali!

DEČKI, DEČKI…
-Zašto su muškarci kao delfini?
Priča se da su inteligentni, ali to još nitko nije dokazao….
-Zašto su muškarci kao puževi?
Imaju rogove, sline, vuku se…i misle da je kuća njihova…
-Dečki su kao kinder jaje…izvana čokolada, iznutra zapakirana glupost…(svaka čast određenim osobama)!!!!!!!!!!!!!!


....Why do you love me????....