< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oSh*NeSh

OpIs BlOgA i AnKeTiCa

Moj blog, moj život mojim pravilima...vrjeđanje zabranjeno, jer znam tko je to

LiNkIcHi





Dinin baner za blog s dizzevima...ovaj je novi, SUUPER su dizajnovi!! kizzach dinka!kiss
DiNiN dRuGi bLoG-i taj je feeensi...btw, dizz je sama napravilasretan

DiNkA-moja jedna jedina nezamjenjiva Dina...Best...smijeh

ĐoNi-fensi blog, super sve, kommajte!rofl

BaBy WhEn ThE liGhTs Go OuT-jedna cura s kojom se kommam...supej je bljog...xD

VeLiČkI-Slatki blogach...slike prejebene...kommati...!!yes

MoJa KaRLiCa-tak mi je drago da smo se pomirile...kiss karlica!

NiNđIcA-odaziva se na ime Martina, Mimy, Majitinica...super curkathumbup

V=Ky-akačica Veki...nemam kaj reć...sretan

bLoG o sLaVnImA-prejebeno, stvarno super...pročitajte, zanimljivo je (i kommajte..!!)smijeh

CuRa PrEk KoMmOvA-neznam kak ju znam, kommamo se...yes

LuCe-akačica, preeekuul...smijeh

nAš VoLjEnI mAnDa-naš manda ima blog, i baš je feeensisretancerek

TeEjA-isto akačica...presmješna, za
poludit...smokinpartysmijeh
neke glupače-MOLIM VAS odite vidjet taj blog...rolleyes

Junx-Jedna predivna djevojčica...zezam se...Burazov frend, Janko...Kul blog...
odite ga kommatroflbelj

MaWa PeTrA-kommamo se...sretan

LuDaChALuda cura...LoL...znam je prek kommovablablarofl

oLsEnIcE fAnOvKe-komamajte ih, zakon blogthumbup

FaLL oUt GiRlPosjetite i kommajte, ludodead

bLoGoVi S dIzZoViMa:
TiNcHa DiZzEvI

PoIsOn ArT dIzZiCi

MaLa CuRiCa dIzZaJnČeKi

NoKtiCi DiZaJn...DiNiNi DiZzEvI...xD

BaHaTi DiZzOvI

Ja...BaR mIsLiM...

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


ImE:Peri, Pepa...
PrEzImE: Kog briga...pa nećete me tražit na internetu...ne?
DaTuM gAdNe PoGrEšKe...: 17.12.1994.
MuČiOnIcA: OŠ Miroslava Krleže
RaZrEd: 7b-the best...!
VoLiM: Svoje frendove presavršene, 7b, shoping...
MrZiM: Umišljene glupačice, povjest, Odičku, Petrocija...
MsN: petra.1712@hotmail.com
Daljne informacije me pitajte na msnu.....

AbOuT mE, My AmIgOs AnD oThEr...

MaJa i ToMy...ostalo je povijest...cerek Tomi zajebant, lud...Maja isto fensi....


NaŠa ŽeNsKa EkIpA...LoL...thumbupparty-neam kaj za reć, u brodveju smo bili


NiNđIcA...smijehnut Prejebena ženska, smije se ko luda, ia dečka...


DeČkI...JoŠ pRiJe...partyrofl Uglavnom budale...haha...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ViD i KaRlO...LoL...ViD jE oNaJ mALi S rEkLaMe Za CoCa-CoLu...LoL...-kad treba markirat, pogodite ko će prvi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



EkIpA nA kArLiNoM rOđEnDaNu...partynutdead-bilo je fensi, nestalo struje i u mraku bili...haha...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



JoCiPasretan-fensi ženska
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



kAkO bI pEtRoCi ReKo KoKaKoLiČaRsmokin-Vid, prejeben, lud, radi sranja, smješan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



NiKarofl-slabe kosti...haha...valjda 6967 puta slomila nekaj, prst, ruku....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



NinĐiCacerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



NinĐiCa i TiNzubo Forsinjo pravi...presmješan, baš lud
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


srijeda, 04.06.2008.

NoFi PoSt...JeBeNi MoB...=(

Ajmeee...napokon mi proradio internet...smijeh
I tako...dns OPET imali predstavu o marinu drzicuzijev.
Neki od nas su to vec vidjeli...naravno, ne dobrovoljno...no Za vrjeme predstave ja slala pjesme na mob...i jebiga sam se ugasio...! ja nis nisam ni dirala ni nis...headbang I nie mi se htio upalit do doma di sam ga stavila punit, al ni tad! sjeban je...cry Briem da ce mi ga stara otic dat na servis. A jebiga, nie zivot fer...dead Ja pod odmorom pricala s velickijem: bursicka me sjebala s tim zadacama, trebala sam imat 5, al neee....jebote, i sta sad?? ja tak pricala, i okrenula se. A profa iz zemljopisa stoji iza mene i kaze: oo petra, to si ti! ti imas tako bogat rjecnik!zalivenroflrolleyes Ja UMRLA! uzaas....burninmadbangzaliven.
Hmmm...ako ste zaboravili...iam ja i blog s mimy! a nitko ne komma...smrc...cry Kommajte malo! Evo vam linkic ak ste zaboravili: heeej...! tu saam! xD
Promjenit cu dizz...star je...xD...ajd idem ja...pu$a dini, mom pilicu, jocipi, dori, mimy...
pozzevi svimmaaaa...smijehwavecerekkiss
Evo jedan video za mog malog pilica!cerek..zna ona...xD

hhh...xD...xP...=)...=P...smijeh



| iCeCrEaM. (5) | MeLtS. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.