< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oSh*NeSh

OpIs BlOgA i AnKeTiCa

Moj blog, moj život mojim pravilima...vrjeđanje zabranjeno, jer znam tko je to

LiNkIcHi





Dinin baner za blog s dizzevima...ovaj je novi, SUUPER su dizajnovi!! kizzach dinka!kiss
DiNiN dRuGi bLoG-i taj je feeensi...btw, dizz je sama napravilasretan

DiNkA-moja jedna jedina nezamjenjiva Dina...Best...smijeh

ĐoNi-fensi blog, super sve, kommajte!rofl

BaBy WhEn ThE liGhTs Go OuT-jedna cura s kojom se kommam...supej je bljog...xD

VeLiČkI-Slatki blogach...slike prejebene...kommati...!!yes

MoJa KaRLiCa-tak mi je drago da smo se pomirile...kiss karlica!

NiNđIcA-odaziva se na ime Martina, Mimy, Majitinica...super curkathumbup

V=Ky-akačica Veki...nemam kaj reć...sretan

bLoG o sLaVnImA-prejebeno, stvarno super...pročitajte, zanimljivo je (i kommajte..!!)smijeh

CuRa PrEk KoMmOvA-neznam kak ju znam, kommamo se...yes

LuCe-akačica, preeekuul...smijeh

nAš VoLjEnI mAnDa-naš manda ima blog, i baš je feeensisretancerek

TeEjA-isto akačica...presmješna, za
poludit...smokinpartysmijeh
neke glupače-MOLIM VAS odite vidjet taj blog...rolleyes

Junx-Jedna predivna djevojčica...zezam se...Burazov frend, Janko...Kul blog...
odite ga kommatroflbelj

MaWa PeTrA-kommamo se...sretan

LuDaChALuda cura...LoL...znam je prek kommovablablarofl

oLsEnIcE fAnOvKe-komamajte ih, zakon blogthumbup

FaLL oUt GiRlPosjetite i kommajte, ludodead

bLoGoVi S dIzZoViMa:
TiNcHa DiZzEvI

PoIsOn ArT dIzZiCi

MaLa CuRiCa dIzZaJnČeKi

NoKtiCi DiZaJn...DiNiNi DiZzEvI...xD

BaHaTi DiZzOvI

Ja...BaR mIsLiM...

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


ImE:Peri, Pepa...
PrEzImE: Kog briga...pa nećete me tražit na internetu...ne?
DaTuM gAdNe PoGrEšKe...: 17.12.1994.
MuČiOnIcA: OŠ Miroslava Krleže
RaZrEd: 7b-the best...!
VoLiM: Svoje frendove presavršene, 7b, shoping...
MrZiM: Umišljene glupačice, povjest, Odičku, Petrocija...
MsN: petra.1712@hotmail.com
Daljne informacije me pitajte na msnu.....

AbOuT mE, My AmIgOs AnD oThEr...

MaJa i ToMy...ostalo je povijest...cerek Tomi zajebant, lud...Maja isto fensi....


NaŠa ŽeNsKa EkIpA...LoL...thumbupparty-neam kaj za reć, u brodveju smo bili


NiNđIcA...smijehnut Prejebena ženska, smije se ko luda, ia dečka...


DeČkI...JoŠ pRiJe...partyrofl Uglavnom budale...haha...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ViD i KaRlO...LoL...ViD jE oNaJ mALi S rEkLaMe Za CoCa-CoLu...LoL...-kad treba markirat, pogodite ko će prvi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



EkIpA nA kArLiNoM rOđEnDaNu...partynutdead-bilo je fensi, nestalo struje i u mraku bili...haha...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



JoCiPasretan-fensi ženska
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



kAkO bI pEtRoCi ReKo KoKaKoLiČaRsmokin-Vid, prejeben, lud, radi sranja, smješan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



NiKarofl-slabe kosti...haha...valjda 6967 puta slomila nekaj, prst, ruku....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



NinĐiCacerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



NinĐiCa i TiNzubo Forsinjo pravi...presmješan, baš lud
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nedjelja, 18.05.2008.

vRaTiLi Se Iz MaĐaRsKe...PrEjEbEnO nAm Je BiLo

Vratili se mi iz mađarske...luuudo nam je bilo...da ne duljim, evo kaj smo radili:
Petak:
Krenuli u 7 ujutro, došli za vrjeme ručka...u busu igrali bocu izazova na bliceve...maja, mark, tin, meri i ja...i tak...zajebavali se uglavnom...tin i hanan su imali blesavi "šou" na mikrofonu...hahha za poludit...Išli u kazalište, briem naš haenka, kratko trajalo, al fensi...a tam kod mađara oni spavaju u školi, pa za vikend idu doma...jebeno...ručali, išli po gradu i domeka...

Subota:
Najbolji dan od svih...ujutro u školu, pa na bob...to je slično ko ono u filmovima u lunaparkovima...ono ko kad ide goregore pa brzo dole i svi vrište....e pa slično, u šumi. Prejebeeenoooo...a u busu su nam govorili ko pazite, VEŽITE SE, kočite, držite razmak da nebi vrat slomili...jebate, svi se usrali, a zapravo niš strašno...Poslje išli na ručak i nekim vlakićem se vozili po gradu, mi fućkali drugima i mahali cjelom pečuhu, haha. Probali igrat mobitel istina (hahaha), ne baš spretno, al ok...hhh...ljudi se vjenčavali, i tak, mi im pljeskali i mahali iz tog vlakića, snimali nas...LoL...poslje nas je sram bilo prolazit pored tih ljudi kojima smo luđački mahali...hhh...iz vlakića je molvarec uzeo neku granu pa diro ljude s njom...haha...prejebeno...Mene klaudia odvela na KRIZMU...jebate...dosadno za poludit...i poslje u neki restoran u podrumu s gomilu ljudi. Svi neš međusobno pričali mađarski, mene niko nie fermo ni pol posto...tam sam sjedila ko govno na kiši...a jebiga...

Nedjelja:
Ujutro odma šoping sa svima...(hehe), u neki Arkad, ko nama avenuemall, kupila burazeru majcu, sebi precuki balerinke. Ninđica maznula narukvicu za sestru...haha...i onda na ručak u školu, pa krenuli prema purgergradu...hhh...u busu malo igrali bocu istinu, uglavnom se šetkali...kalebu je njegov mađar dao neko vino, pa se mučili u busu otvorit ga...haha...probali sa svime, neće se otvorit...a jebiga...i onda je maja slučajno razbila grlo boce i cjeli bus je čufto po vinu...a raske niš nisu skužile...LoL...A bilo nam je baš jebeno, i falit će nam mađari i cjelo naše "druženje", jer škola je škola, nema takve zajebancije ko u busu. Nemremo pod kemijom igrat šestar istine na bliceve...ne?? iLi....možemo? hhh. Treba nam ekipa za to, kakvu smo imali u busu. U busu ekipica (mi, haha. Mark, maja, meri, tin, jocipa, ja) i igrali na bliceve, a vidiš cjeli bus okrenut prema iza gledaju nas svi...koa bruukaaa...a mi se sam smijali...hhh...ma jebeno nam je bilo, jedva čekam maturalac, sam kaj nebu bila takva ekipica, malo nam smetaju kožuli, ivor, tomi, tanja i ti. Bolje je kad smo sami, nekak...fensije...lol...
Sorry, nemrem stavit slikice na blog, nekaj me jebe ImageShack...budem poslje, sad me stara tjera...
Pu$e dori, mojoj ninđici, jocipi, ani, dinikiss
Pozzeki: mađarima, marku, tinu, meri, maji, niki...mah



| iCeCrEaM. (44) | MeLtS. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.