mylife12

subota, 10.06.2006.

ljudi...

evo i ja vam se javljam...jućer mi je iz zemljopisa zaključila =4 thumbup
iz hrvackog ću valjda imat = 4 smijeh
povijesti mi je zaključila = 5 rolleyes
iz likovnog i likovne ću imat = 5 = 5 smokin
iz glazbenog = 5 dead
iz tehničkog = 5 yes
iz prirode = 5 smijeh
iz tjelesnog ću imat = 5 zujo
to su mi uglavnom ocjene al više se nemogu sjetit šta su mi sve zaključili i takop ...

jučer sam bila na crvenoj jabuci koja je počela oko 22.30.h. a ja sam morala bit doma oko 00.00. h,bila sam dva puta na rangeru (u lunparku)a poslije mi se bljuvalo i još me jedna cura nagovarala da idem s njom na ranger al nisam išla ...danas idem opet u lunapark,al ne baš s istim društvomn...btw. danas pjeva maja šuput koju ne ću ić slušat, o.k. možda koju pjesmu al sumnjam...sad vas pozdravljam,idem brugima komentirat...Ciao and big kiss for you.!!??ajd još ću danas napisat neki post što mi se sve izdogađalo uvaj tjedan... sad stvarno CIAO!!!!!!!!!!!

10.06.2006. u 15:22 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

cool zabava uz mene

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
anja
lucija
mučić
doris
ivona
teo
mislav
sara & vickie &vanja
edita & livia
anita
matej
anja & karlo


Glitter Graphics, Myspace Glitters, Myspace Graphics from Dollielove.com


Get your own welcome sign @ Dolliecrave

MySpace Layouts

Counters
MySpace Layouts

MySpace Layouts

Counters<MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

ww.bigoo.ws">MySpace LayoutsMySpace Layouts


Cursors

in-top: 0; margin-MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

.bigoo.ws">MySpace Layouts

bottom: 0">myspace layout

Myspace

Myspace

bottom: 0">myspace layout

igoo.ws">MySpace Layouts

o meni

ljudi ja se zovem Magdalena,
idem u 6.c. OŠ.Đure Deželića,
imam dvanaest god,
1.12.2006.g navršit ću 13,
moje frendice se zovu:
ivana ćavar,
lucija jagoić,
ivona mihalić,
doris barišec,
karla šlogar,
karla janeš,
sara rede,
matea čorak,
anja lovrenščak,
matea...

moji frendovi:
mateo radić,
dario đukec,
darijo gagulić,
juraj krnjević,
i još puno njih!

green day,
him,
hladno pivo,
prljavce,
crvenu jabuku,
dido,
kelly clarkson...
TO BI BILO UKRATKO O MENI!!!