Webfetti.com



Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics

Webfetti.com

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

My InForMatiOn


Cool Clocks at Wishafriend




O meni...


Ime: Marija
Prezime:..nevažno...
Godina:...14...
Volim:...svašta....
Mrzim:...laž,prijevaru,
nepravdu....
Hobi:...fejs,plivanje,
crtanje,mjuzz,dance

PRAVILA
1.ne kradi...slika ti je link za
stranicu tamo sebi traži.....
2.ne vrijeđaj nikoga na blogu
3.komaj i komaj
4.ja ne kradem,ne kopiram
i kad nešto želim
onda pitam............


Moji linkovi i još šta...

Marijini dizajni
°x[r0yaL deSigN]x°
(najbolji dizajnevi koje sam ikad vidjela)
SpeciaL DesigN.h
AwwiChi..^^
NiNcHi and her life (zatvoren blog)

Vas je dosad bilo












Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com


srijeda, 08.07.2009.

Evooo meee....

Pozdrav ljudi vratila sam se sa Lošinja iz Malog Lošinjahrvatskasretan...bilo je superzujo...more je toplo...lijep grad...posjetila sam i Lubenice grad na stijeni tamo je lijepo, samo da vidite plaže...da reknem da sam danas iznervirala brata i sestruzujo...jedva čekam kad će mi doći rodica ... de malo više komajtewave...nemam šta za pisati osim što sam na Lošinju vidjela lijepe dečkecerek al to je druga tema.wink...



| c0ments. (3) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.