Finaly...

Evo i novog posta nakon nekog vremena. Nisam baš imala vremena za pisanje a i nisam imala niš pametno za pisat. Nije da inače imam, al dobro...
Večeras sam došla ovdje s namjerom da vam objavim dvije stvari. Prva je za jakasicu. Objasnit ću ti zašto me barbara nervira. Stvar je u tome da ona sere okolo po ivani kad god stigne i kome god stigne. Koliko god nju ivana nervirala, nije u redu da ljudima koji Ivanu zapravo neznaju dobro priča samo najgore o njoj jer ni sama nezna niti jednu ivaninu vrlinu. a na ovom svijetu, hvala Bogu, ne postoji ni jedan čovijek koji nema bar jednu vrlinu. Koliko god mene barbara živcirala zbog takvog svog ponašanja, nikad mi nije palo na pamet da ja sad bilo kome idem govorit kako je ona meni glupa i slične stvari. To što ja mislim o njoj je samo moje mišljenje za koje ja imam svoje razloge i ne vidim svrhu u tome da uvjeravam druge ljude da misle isto ko i ja. Kao što znaš ni ivana ni ja ne podnosimo barbaru, i nikad nam nije palo na pamet da počnemo pričat o tome kako nas ona nervira i da ju tračamo jer to nije uredu. Nadam se da shvačaš što sam ja htijela postić s ovim. Ne želim imati problema s tobom zbog barbare jer mi ona apsolutno ništa ne znači u životu i ne želim da utiječe na moj život tj. na moje prijateljstvo s tobom. That would be all...

A druga stvar koju sam htijela reć je da sam skužila da sam zaljubljena u bornu! Stalno razmišljam o tebi, moooolim te javi mi se!!!!!


03.10.2006. | 22:08 | 2 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Kolko vas je bilo ovdje....

Free Web Counter

Free Web Counter





BENDOVI KOJE SLUŠAM


SLIPKNOT
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

UNEARTH
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KILLSWITCH ENGAGE
Image Hosted by ImageShack.us

IN FLAMES
Image Hosted by ImageShack.us


ARCH ENEMY
Image Hosted by ImageShack.us

CHIMAIRA
Image Hosted by ImageShack.us

LAMB OF GOD
Image Hosted by ImageShack.us

ALL THAT REMAINS
Image Hosted by ImageShack.us

ALL SHALL PERISH
NEAERA
SYMPHONY X
SYSTEM OF A DOWN
DISTURBED
NEVERMORE
IRON MAIDEN
TRIVIUM
METALLICA
KORN




Evo par izvrsnih pjesama, kao i ona po kojoj sam blogu dala ime...















mailat mi možete na: silvia252@gmail.com


The new stuff...

odlučila sam izbrisati svoje fotke jer su me živcirale...

evo još pjesama...
ovo je jedna od as i la dying
dobra je samo me vokali živciraju...
pogotovo pjevanje...
šteta...
dečki jebeno sviraju ali fakat bi trebali promjenit vokal...



sad malo uneartha
jebena stvar s najnovijeg albuma...



joj stavila bi ja i bolje stvari samo kaj na ovom glupom radio blogu nema niti jedan bend koji ja želim...
headbang