***Rihanna***

30.09.2007., nedjelja

Effo otvorila sam blogach

thumbupthumbupwavewavethumbupthumbupnonononoeekeekyessretantuzancrycrycryzubozubocoolcoolkisskissrolleyeswinkbangbangtuzanpartypartyzujohrvatskaludheadbangsmijehnamcorthumbupthumbupburninmadkisskisscryzujoOtvorila sam novi blog,nadam se da ce vam se svidjeti i da cete ostavljati puno komentara..Pricat cu vam o meni i mom zivotu(naj naj lifeu)Za sada evo vam nesto malo o meni:
Zovem se Nicole i idem u sesti razred...
Jedna od vaznih osoba u mom zivotu je bio Pinocerek.Jako mi se svidao.
Za mene je on bio zgodan i simpatican.Jednom cu vam staviti sliku
od njega na moj cool lowe blogach...yesNajbolja prijateljica mi je valentina
Prijateljica mi je u dobru i zlu jako se dobro slazemo..imamo isti ukus
za decke,modu,...zato nam se cesto puta dogada da se zaljubimo u istog
decka...kao naprimjer pinota..cerekali onda kada se to desi ne posvadamo
se...i od nje cu objavit sliku malo kasnije...Za 35 minuta.....yesmah
Moja najdraza maca se zove Lilli i preslatka je njena naj naj najbolja frendica je
Misi koja je malo mlada od nje..I od njih cu vam stavit slike...too...
Skola ko skola dosadna i glupa al sta ja sad tu mogu??burninmadheadbangmadpuknucu
Obozavam plesati i ludirati se..da,da..coolneki dan sam naucila jedan plesni
pokret ko Shakira..yupp....Imam novu simpatiju koja mi se vec dugo svida ali nisam znala da mi se svida..bad...
Filip mi se jako , cak i previse svida...da,da yupp....Probat cu ga slikat i stavit vam sliku od njega na blogach o lowe..
Al neznam dal cu uspjet?!?!Koga briga...I am in lowe...Big trouble..sta da vam jos kazem????
- 23:00 - Komentari (17) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

LinKOvi:http://lollypop23.blog.hr/



Myspace layouts from Pyzam.com
MySpace Layouts