< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter



CCheerful
IInspirational
KKeen
YYoung

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
JJudicial
OOutrageous
SSexy
IInspirational
PPlain

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.comnaughty

EJ ovo je supiiiii blog

Na njemu cete nac puno o meni i o mojim prijateljima i dobro i loše!I kak je preživjet tineyđerski životnaughtynaughty eto ajde uživajte

Ko je ovaj???

Ime:nO nAme
Prezime:još se nezna
Mjesto živm:Čepin,moja soba
Godina:13
Slušam:Sistem of a doWn,Linkin park
Slipknot...
Volim:zezanje,exstrem sportove,slušat metal
Ljudi vjerujte mi metal je the best nemoš
ga prestat slušat.
A stvarno ono!wink

E ONAJ ZADNNJI PGLEDAJTE O METALU SVE

Jasmina
Dora
Adrijana
Nebu nju niko jebal!
vampire
deya
gaby
+nirvana+
neznam baš
maja
tina
angel
valiotion
tea
the best
Heavy metal je najčešće okarakteriziran kao vrsta muzike sa distorziranom vrstom zvuka - sa gitarom kao primarnim instrumentom, sa pravilnim ritmovima, klasičnim ili simfonijskim stilom. U svakom slučaju, podžanrovi metala, tj. heavy metala, razlikuju se po svojstvenim varijacijama stila u odnosu na original, koji najčešće odstupaju od "zacrtanih" osobina "čistog" metala.

Prema "AllMusic.com"-u od svih mnogobrojnih formi rock 'n' roll-a, heavy metal je najekstremniji po pitanju zvuka (glasnoće), mehanike i teatralnosti. Postoji bezbroj varijacija "izvornog" heavy metal zvuka, ali ono što im je zajedničko jeste povezanost po glasnoći, izobličenju gitare (najprisutnije je ponavljanje tzv. riffova, tj. često je ponavljanje određenih segmenata melodije) i prosto, razbijajući ritam.

četvrtak, 19.07.2007.

Ev new post...

Ljudi moji malo mi je dosadno pa pišem novi post...E znate da puštam kosu ali nes posebno dugacku iako mi se protivi al nema šanse da se ošišam govori mi kao da se mora održavat a po njegovu meni kosta stalno čupava baš me živciraburninmad!Ajde sad o nečem drugo...Obožavatelj i oni koji slušaju Linkin Park neka pročitaju post ispod ovog ima dosta o njima i komajte!Kako vama preko ljeta ja tu u čepinu se kuham mad danas kod nas bilo naj toplije...Šta da vampišem????E imate u boxu u kojem reklamiram prijatelje pogledajte onaj THE BEST tamo imate sve o metalu tak da imate šta čitat.
Sad mi nes upravo šteka komp joj...
Ajde ljudi uživajte na ljetu kupajte se i uživajte!
Ajde pozz!
Pozdravljam Adrijanu,Doru,Jasminu,Teu,sve metalce,sve cure,i ostale koje poznajem!wave

|Komentiraj 79| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.