< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter



CCheerful
IInspirational
KKeen
YYoung

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
JJudicial
OOutrageous
SSexy
IInspirational
PPlain

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.comnaughty

EJ ovo je supiiiii blog

Na njemu cete nac puno o meni i o mojim prijateljima i dobro i loše!I kak je preživjet tineyđerski životnaughtynaughty eto ajde uživajte

Ko je ovaj???

Ime:nO nAme
Prezime:još se nezna
Mjesto živm:Čepin,moja soba
Godina:13
Slušam:Sistem of a doWn,Linkin park
Slipknot...
Volim:zezanje,exstrem sportove,slušat metal
Ljudi vjerujte mi metal je the best nemoš
ga prestat slušat.
A stvarno ono!wink

E ONAJ ZADNNJI PGLEDAJTE O METALU SVE

Jasmina
Dora
Adrijana
Nebu nju niko jebal!
vampire
deya
gaby
+nirvana+
neznam baš
maja
tina
angel
valiotion
tea
the best
Heavy metal je najčešće okarakteriziran kao vrsta muzike sa distorziranom vrstom zvuka - sa gitarom kao primarnim instrumentom, sa pravilnim ritmovima, klasičnim ili simfonijskim stilom. U svakom slučaju, podžanrovi metala, tj. heavy metala, razlikuju se po svojstvenim varijacijama stila u odnosu na original, koji najčešće odstupaju od "zacrtanih" osobina "čistog" metala.

Prema "AllMusic.com"-u od svih mnogobrojnih formi rock 'n' roll-a, heavy metal je najekstremniji po pitanju zvuka (glasnoće), mehanike i teatralnosti. Postoji bezbroj varijacija "izvornog" heavy metal zvuka, ali ono što im je zajedničko jeste povezanost po glasnoći, izobličenju gitare (najprisutnije je ponavljanje tzv. riffova, tj. često je ponavljanje određenih segmenata melodije) i prosto, razbijajući ritam.

ponedjeljak, 02.07.2007.

Mrtav si!

EVO NABRZAKA POST.STA IMA??AJDE KOMAJTE MI AJDE AJDE DORO PROŠO SAM AJDE KOMAJTE!!!!JA VAMA KOMO AJDE AJDE I AJDE VEC JEDNOM!LOL!JOJ SAD MOGU ICI DI OCU EJ DOBIO DANSA POTVRDU DA SAM PROŠO JE!!!!!!JOJ SAD MI NAJSTARIJI U HOLU NAPOKON SAD CEMO MI ZAJEBAVAT KLINCE KO ŠTO SU OSMAŠI NASnaughty TO JE TRADICIJA!!!BLAGO TEBI JASMINA TI SAD U SREDNJU JA BI ISTO TO PROBOsmijehwinkKAK STE MI VI??????MORATE MI KOMAT PA CI IJA VAMA,DANA SSAM VIDIO SKORO CJELI RAZR.I JUCEyesDOSADNO JE!!!AJDE AKO SE NEKO DOPISIVAT NA CHATU NEKA JAVI SAMO JAVI!!!!AJDE CUJEMO SE JOŠ POSLJE POZZ DRAVLJAM:JASMINU,DORU,DEYU,DANY,ANU,TEU,TEU,MATEU,ADRIJANU, CURKUzujo,AKO SAM NEKOG ZABORAVI SORRY!!KOMAJTE!
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

|Komentiraj 210| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.