lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter



CCheerful
IInspirational
KKeen
YYoung

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
JJudicial
OOutrageous
SSexy
IInspirational
PPlain

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.comnaughty

EJ ovo je supiiiii blog

Na njemu cete nac puno o meni i o mojim prijateljima i dobro i loše!I kak je preživjet tineyđerski životnaughtynaughty eto ajde uživajte

Ko je ovaj???

Ime:nO nAme
Prezime:još se nezna
Mjesto živm:Čepin,moja soba
Godina:13
Slušam:Sistem of a doWn,Linkin park
Slipknot...
Volim:zezanje,exstrem sportove,slušat metal
Ljudi vjerujte mi metal je the best nemoš
ga prestat slušat.
A stvarno ono!wink

E ONAJ ZADNNJI PGLEDAJTE O METALU SVE

Jasmina
Dora
Adrijana
Nebu nju niko jebal!
vampire
deya
gaby
+nirvana+
neznam baš
maja
tina
angel
valiotion
tea
the best
Heavy metal je najčešće okarakteriziran kao vrsta muzike sa distorziranom vrstom zvuka - sa gitarom kao primarnim instrumentom, sa pravilnim ritmovima, klasičnim ili simfonijskim stilom. U svakom slučaju, podžanrovi metala, tj. heavy metala, razlikuju se po svojstvenim varijacijama stila u odnosu na original, koji najčešće odstupaju od "zacrtanih" osobina "čistog" metala.

Prema "AllMusic.com"-u od svih mnogobrojnih formi rock 'n' roll-a, heavy metal je najekstremniji po pitanju zvuka (glasnoće), mehanike i teatralnosti. Postoji bezbroj varijacija "izvornog" heavy metal zvuka, ali ono što im je zajedničko jeste povezanost po glasnoći, izobličenju gitare (najprisutnije je ponavljanje tzv. riffova, tj. često je ponavljanje određenih segmenata melodije) i prosto, razbijajući ritam.

četvrtak, 28.06.2007.

Kak ste?

Da vam nešto kažem sad sam obriso sve postove i stavio dizajn....Promjenit cu i adresu i javit cu vam jel na ovaj blog dolaze glupe osobe itd. i dojadio mi je ali sad ka d napravim ponovno baš če biti loood smijehe danas ja idem na u skolu na....i sretnem doru kako vodi svoju "seku"u vrticzujo kak ju moš vodit nije joj daleko kuca pa kad sam ja bio ko ono stara me vodila pola puta zato sto nisam htjeo da idem zamnomsmijeh!Joj sutra idem vidjeti jesam prošo ili cekam drugi rok al bum ja prošo ucio sam sad mi sam možete pomoč tako da mi držite fige!a ako budem iso na drugi ode mi cjelo ljeto jer je drugi tek u 8mj.noeeknono tako dugo moram cekat ak neprođem????Šta da vam kažem kak ste ha?danas me pustili starci za komp e moram tolko stvari napravit iskupit se što ste mi ostavljali komentare hvaaaaaaaalayesyese ja vam se zove na chatu zrikavac-13!pitate se zašto baš zrikavac?zato što volim zrikat lol doro onaj cd što sam ti dao zadrži ga imam ih na tone mogu ih slušat kad god hocu tak da zadržiga slobodno! e jasmina jel sam u dobroj formi? ha winkET to je sve od mene za danas javim vam se možda i sutra ajde pozz svima a sad da nabrajam....wave:
Shot at 2007-06-28

Shot at 2007-06-28

|Komentiraj 20| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.