08.01.2008. / utorak

Sretna vam nova........živili vi meni sto godina........i ja vam dosla na sprovod :D

Najdrazi moji zelim vam sve naj naj naj bolje u 2008.godini....Eto,ukratko,da ne filozofiram previse...Nek u 2008 bude jos vise metal glazbe i novih poklonjenika metalu....MetaL RuLz....cerek Uopce neznam zake pisem post...rolleyeshm,mozda da ubijem dosadu,LoL....Po cijele dane samo za kompom visim,igram igrice i najvise provodim vrijeme uz svoj najdrazi msn....thumbupA kaj cu vani...Odem koji put na kavu il u kino,a to mi vec dosadno....Vani je tak hladno,stalno pada snijeg,vec mi ga je dosta...najbolje mi je kad se sve zamrzne,a ja ko ja,nemrem zaobic bruku...vec mi se par puta dogodilo da sam se strgala na ulici....roflhah....bozic,nova godina,praznici,vrijeme veselja a ja dobro da ne poginem...Bilo to vani il u kuci...Sad procitajte ovo i u slucaju da mislite da ste najnespretniji covjek na svijetu,ja cu vas razuvjeritiyes...Jer znam da sam to ja...zakaj...e sad budete culi...Par nezgoda sam vec rekla,snijeg,led i ja na podu...odlican prizorsmijeh...Inace,osim po cesti,spretna sam i kad treba lampice stavit na bor il po sobi...I tak okitim ja cijelu sobu a da prije toga nisam ni provjerila jel rade (lud) i krenem upalit,naravno s utikacem u struju.Ostalo si mozete zamislit,ja s utikacem u ruci i kosom dignutom u zrak...eekhah,sala...a fakat me zdrmala struja...tak me uzasno prst bolio,a ostala sam stajati i blejati u zaruljice par minuta dok nisam dosla k sebi...a moja sister odma s dernjavom pocela...uplasila se kad je nes bljesnulo,ja nisam ni skuzila....sva sreca nije mi nis bilo,ja se nadam(!?!) No to nije sve,nije me samo jednom zdrmala...a-a...cak ni dvaput...nego triput! zuboHah,nadmasila svaki rekord spretnosti...bjavo jaaa...ujeee....i poslije idem ja kitit bor sa sisterkom,al opet se nademo ja i moja spretnost...rolleyesStavim ja na bor lampice i slucajno malo povucem i onak samo vidim bor se pocinje naginjat...ni vise ni manje neg prema meni! I sigurno mislite nis strasno,al dok sam ja skuzila da bor pada,on je vec bio na meni...I vratimo ga na mjesto i ja opet kitim kad ono opet pocinje se naginjat,al ovaj put moja mamita je skuzila i primila ga...Hah,sreca u nesreci....Tom boru ocito se nisam svidala,a tak sam ga lijepo sredila...A on me htio ubit...Zamislite vijest:Tragedija u obitelji:Bozicno drvce ubilo djevojku dok ga je kitila....LoL ah svasta i ja brbljam...hihi....zuboAl zato sam pod borom nasla puunooo poklona,weee...Ipak sam bila dobra ove godine da me deda bozicknjak tak nagradio...No dosta o bozicu,mene podsjeca na uzasne trenutke iako je bilo i lijepih...Bolje da ne pricam jos o svojim vjestinama...Tu je i docek nove godine...U zadnji cas sam odlucila di cu...na trg,iako je mjuza bila katastrofa...ono,neno belan i daleka obala...Hah...al ajde,sve u svemu okej...bilo mi je fora kad su odbrojali i onda pustili pjesmu od đibonija,ide nes kao lakse je umrit nego ljudima rec oprosti....Say say to each other I´m sorry....itd,neznam jel znato to...ugl,to mi je bilo najs....poslije toga sam isla sestricnama i onda doma....Pojacala mjuzu,pila bambus party i dopisivala se na msn-u....Sve do negdje 6 sati....Fala svima na porukicama....i komentarima na blogu...cerek thumbup pusa svima i nastavite kommatiiii thumbup kiss wave
Ovo je jedna pjesma od mojih nadrazih Children Of Bodomcerek (koju sam maknula da mogu u pozadinu stavit za promjenu neku drugu LoL)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.