21.09.2007. / petak

Love is in the air....

Hey motherfuckeri,kak ste? Evo napokon pisem post,tolko ih volite citati da ih cesto moram pisat,haharofl Inace,post vam je malo dosadan,pisala sam o sebi...Nemojte odma past u komu,pa znate da ja o sebi nebi.Napisala sam jer sam morala ispunit štafetu.....Ukratko:
1.Opiši se u 5 točaka:
-iskrena
-nepredvidljiva
-uvijek za zajebanciju
-zahtjevna
-nasmijesena,iako dosta pesimistična

2.Napiši 5 rečenica o sebi:
1.Najviše od svega obožavam glazbu,i to samo metal....cerek
2.Obožavam svoje društvo i tulumarenje party
3.Kažu mi da sam razmazena,jer volim kad mi se posvecuje paznja...i lako se naljutim kad nije takosmijeh zahtjevam puuuno paznje smijeh
4.Osim sto se lako naljutim,lako i pozivcanim...Cak i ako je neka sitnica....smijeh i onda sam dugo u bedu dok me neko ne razveseli smijeh
5.Previše sam pesimistična,mislim samo negativno,al uvijek sam nasmijesena i nije me briga za niš...Znaci i ravnodušna sam! LoL

3.Ili/ili
samoća ili veza - hm...Mozda bolje veza,al samo ako je decko pazljiv...lijepo je kad te ima ko voljeti....
šetnje s psom ili gledanje sapunice - šetnje s psom,definitivo....obožavam ihcerek
najbolja optimistična/pesimistična frendica - optimistična,lijepše je cut ohrabrujuce misli,laksi je uspjeh....
un dijeta/dijeta 90 dana - ma kakva dijeta...Nisam za to,treba uživat u hrani....Ko oce na dijetu,nek izvoli....Kad tad ce mu nedostajat dobra klopa....
duga kosa/kratka kosa - Duga kosa!

4.3 osobe kojima se diviš i kojima vjeruješ:
-osoba kojoj se najviše divim je Marilyn Manson! On je jedna od rijetkih osoba koje imaju stav i jebe im se za sve ostalo...On je luđak(u pozitivnom smislu),radi sto god mu padne na pamet i bas ga briga kaj ce drugi misliti i rec...
-svojoj obitelji,društvu i dečku...ipak mene treba trpit....smijeh
-sebi....smijeh to nebum objašnjavala,LoL

5. 3 stvari koje bi promjenila kod ljudi:
-svadljivost
-neprihvacanje tuđih misljenja i sličnog tome....
-umisljenost i laganje


6. 3 najveće životne želje:
-završit školu i nać dobar posao
-imati obitelj,duštvo...ugl.biti voljena i voljeti....
-i zadnje,zelim da mi se ostvari vecina mojih željica....cerek

Predaja:Nataly,Zrinkich@,Angels cry blood,@ny......

Eto tolko o meni...bzvz...al morala sam napisati...Ovaj post inače posvecujem svojoj frendici Nikolini i njenom dragom boifrendu Borni...Početak posta je manje važan....Jako mi se svida pjesma od Metallice - Nothing else matthers....To je za njih...

Metallica - Nothing else matters....


Metallica - Nothing Else Matters

So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

So close no matter how far
It couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know


I never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know

So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
No, nothing else matters


Par ljubavnih poruka:

Jedan savjet - CUVAJ SE, jedna molba - NE MIJENJAJ SE, jedna zelja - NE ZABORAVI ME, jedna laz - NE VOLIM TE, i jedna istina - STRASNO MI NEDOSTAJES!

Kad nocu nebo gledas ti mislis da zvijezde sjaje, a to se andjeli nebom bude da tebe gledaju.

Lijepo je znati da postojis u mom zivotu. Nije bitno ni koliko, ni otkad, a ni zasto. Lijepo je otvoriti oci i jednostavno znati da si blizu.

Moje srce je kraljevstvo, ne poznajes njegove granice, a ipak si njegov kralj!

Nadam se da ce Nina bit zadovoljna,jer sam joj obecala posvetit post smijeh
Puuunoooo pozdrava Nini i Borni kiss,zatim mojoj Martini cerek,Vekyci,Evi,Maji,Ines i ostatku drustva iz skole koji su totalno spiceni i stalno se zajebavaju...E a morate tek vidjeti mene,LoL....Ovo nebi smjela napisat,al moram se pohvalit...smijeh Najsmotanija sam osoba na svijetu...Evo zasto:Bio je veliki odmor u skoli...I isli smo u pekaru po klopu....Iza mene je bila Eva.I tak hodam ja i okrecem se iza sebe Evi i pricam s njom....Pricam,pricam i zujim...I zaletim se u stup rofl lud smijeh zubo Pocela sam se smijat ko luda,a takoder i oni koji su vidjeli moj zagrljaj sa stupom...rofl No to nije bilo sve,jos sam se ja i u vrata zaletila lud a drugi dan dvaput sam se zaletila u stol u razredu...rolleyes U busu i tramvaju ljudi polude,al neznam zas svaki put se moram zaletit u nekoga mad mrzim guzvu....I tak,nasmijavam drustvo i ljude oko sebe...A jebiga...Volim se glupirat...thumbup Šaljem vam svima veeeeeliku pusu kiss,budite i dalje tako vrijedni i ostavljajte mi puno komentara thumbup I veeeeelika pusa Nikoli kiss cerek Voljam vas sve....wave


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.