04.09.2007. / utorak

Try To Stop Me...!!!!

Pocela je skolaaaa.....weweweeeee,LoL thumbup zvucim sretno,al malo me trta kad se sjetim kolko kemije imam...đizs,15 sati kemije tjedno,kill me!!!cry lud Al pustimo sad to, inace u skoli,za sad,je prava ludnica...kad ja pocnem sa onim tukama...LoL...Kolko smo vec gluposti napravilelud rofl Svi nas gledaju ko da smo mutave...Oni pametni nam se pridruze....hehe thumbup Ajme kak ce profesori najebat,a tek kreteni iz nase skole....buahaha,kaj ih ceka...Danas je Eva zaslatala Bornurofl kak je lik zanjemio...a jadan...mislio je da se ne usudi,hehe...Najbolji dogadaj dana...bit ce ih josthumbup Nda...da nebi ispalo da tracam druge,sad cu malo i o mojim spackama...JoJ...a necu sve reczubo Jucer sam bila s Ninom na kavi...vidle smo kepeca Matiju rofl Kak smo ga istracale,a on odma do nas...hehe...I cak je i pozdravio,nemres vjerovat...A ja i Nina se trgamo od smijeha....I tak popijemo kavicu,i posto smo bile vani,usle smo unutra a unutra rulja metalaca,a svi vise manje poznati....Nina ko Nina,odma pocela slinit...haha,sad ce me ubit kad to procita...rofl I opet odemo mi van sjest,i brbljamo,tracamorofl Vec nam dosadilo i ja se ustanem i odlazim,a Nina zamnom da se moram vratit...ja si mislim koji kurac sad,kad ono kavu nisam platila zubo rofl rofl rofl Ja bi otisla da me nije podsjetila...a sta ces,smotana sam vam ja osoba,jebiga...i prelazim cestu i malo je falilo da me autobus ne pokupi...i jos mi se Nina ide smijat...koja to kuja...A i u skoli nije sigurnije. Svaki dan po par puta skoro se raspadnem po stepenicamalud...Ak za mjesec dana ne zavrsim u bolnici necu nikad...I da,nek me profesori ostave vec jednom na miru!!! Mislim,kaj mene profa ide ispitivat kak ljubav i te gluposti,ko da cu joj ja rec...I pita me jel sam nasla decka iz skole....pa zeno bozja daj se ubi...U skoli su tolki debili,nebi bila ni s jednim da mi plati jebote....Isprika normalnim deckima iz te skole....I dodem ja njoj: imam decka,ljubav cvjeta al nije iz ove skole,nikad nebi bila ni s jednim,a ona meni nikad ne reci nikad...Ja nju pogledam i kazem: e pa ja kazem nikad...Samo je zasutila rolleyes....I los dojam sam ostavila kod nove profe iz hrvatskog...svako je trebo rec kaj misli o hrvatskom kao predmetu...I ja se predstavim i kazem:hrvatski mi je...Dosadan!!!! bang haha,samo me cudno pogledala....Pa kad je istina...Kaj cu joj se ulizivat,jednostavno moram rec kaj mislim i gotovo...I imali smo dosadan vjeronauk...Ona brblja,a ja lijepo pila kavu i jela party....haha,ja i moja kultura...a sta ces,jos sam i mp3 slusala i jebe mi se zivo lud...Okej,necu dalje pricat...Ionako ste vec shvatili da sam smotanabelj Nije mi bed priznat,radim ono sto me zabavlja i kak ja znam rec:uzivam u zivotu smokin I da,u subotu sam bila na svadbi, bilo je okej...malo dosadno al imam brojnu obitelj pa se nade neko za brbljat...Najbolje na svadbi bili su kolaci,njamanjami uzela si ja i za doma,i to dvije kutijesmijeh A tek vino...mmmm....kak je bilo fino...Malo sam pretjerala s pijenjem,a sta ces,kad je fino...skoro cijelu bocu sam slistilazubo Al mi je bilo zlonut I tak...Eto,dosta mojih gluposti....Tnx na komentarima,puno vas voljamcerek Puuuuunooooo pusa za Nikolucerek i za:Ninu,Evu,Nataly,Ines,Maju,Petru;Mihaelu,moj debilni razred,lude decke iz skolenut, naravno,jos ludim curamarofl cool Ma pozdrav cjeloj sjebanoj skoli....Komentirajteeeblabla Pusa cerek









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.