14.07.2007. / subota

Who want to be stupid?

OBAVIJEST!!! blabla smijeh
Dragi moji omiljeni blogeri....pisem sretnu vijest...odlazim na more,weeee smijeh neko vrijeme necu pisat komentare i postove...sumnjam da ce vam to nedostajati....Ako imate srece,necu se ni vratit,utopit cu se ili mozda ostat tamonaughty ,LoL lud smijeh Vi budite tako dobri pa mi ostavite koji komentar,ako se vratim,dolazim i ja vama komentirat,naravno....necu vas zaboravit i dalje cu vas gnjavit,buahaha rofl smokin Ostanite kul ko ja thumbup i uživajteparty Big Kiss za sve od Lordice kiss


Anonimci koji ostavljaju komentare,a boje se potpisat mogu se odma pokopat.Koje su to kukavice!Znaju komentirat,a neznaju se potpisat.Kad vec imas neko misljenje,reci ga sa stavom.Svaka budala se moze skrivat,nema muda da se pokaze.Iskreno,meni to ni ne smeta...Kaj me briga kaj neki nepotpisani sramezljivko misli...Pretpostavljam ko bi to mogao biti,al bas me briga.Ipak hvala na komentaru,nisi jedini koji misli da mi je blog odličanrolleyes(koja sam umisljenka,buahahasmokin smijeh) Pokusavam shvatiti razlog i svrhu tvog komentiranja.Cemu sve to? Dosadno ti je pa mi govoris sto da radim? Sto dobivas s tim? Nađi si život. Uzivaj u zivotu,ne ulazi u tude zivote,pogotovo ovak bez razloga...Ak mi imas jos kaj za rec,evo ti moj mail pa se ispucaj i napisi koji je tvoj problem...slipknot-girl@net.hr thumbup

Jucer je bio petak 13.Petak-dan za metaknaughtysmijehMoj omiljeni dan(osim subote)za zabavupartyA broj 13 mi je sretan broj.Znaci da mi je dan prosao odlicno.Spavala sam do 1(a ko nebi kad cujes do 3)smijehOnda sam procitala dobar krimic,obozavam ihcerek.U 4 sam isla s Nixom na kavu i na švrljanje gradom.Na putu se naslo nase staro dobro drustvo pa smo se dogovorili za vecernji izlazaknaughty smijeh.Dosla sam doma nakratko i u 9 vec izjurila van.Drustvo ne smije cekat,a kamoli zabavaparty smijeh
Ima jos toga.Vratimo se nekoliko dana prije.Bila sam na moru,al samo jedan dan sa sisterkom i starom.Organizirala je neka put.agencija.Odrediste je bila Crikvenica.Bilo je ludo u busu,vecinu ljudi sam znala,no decke sam upoznalanaughtyCijelim putem sam brbljala s njima.Cura bas i nije bilo.Samo 3 i to mlade od mene.Decki su bili malo stariji,od 16 pa do 23 god.Plaza na kojoj sam bila je ista ona na kojoj sam bila sa skolom zadnji dan.Sjetila sam se lijepih stvari koje su se dogodile taj dan,bilo je super...lijepe uspomene...I ovaj dan mi je bio dobar,upoznala sam zanimljive decke.Obecala sam im da cemo ic na kavu.Nek se ne ljute sto ne zelim nesto vise od prijateljstva,al fakat mi nije do veze...No nikad se neznanaughty smijeh
Puno pozdrava i pussa svimakiss tnx na komentarima,stvarno ima kul ljudi na blogovima,covjece ni ne poznajemo se,al se bolje kuzimo od ljudi koje znamo...i isprika svima koji me stalno podsjecaju da napisem novi post,al nemam vremena, a i htjela bi puno komentarasmijeh,a onda novi post...btw,stavila sam novu pjesmu na blog,poslusajte ju,zakon jethumbupKoRn rulzcerekthumbup PUSSSSAkiss mah


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.