08.08.2006. / utorak

Hallelujah,novi post!!!

Da,baš hallelujah.Sta mogu kad sam lijenasmijehImam dosta toga za ispričat,pa onda počinjem:Neki dan stari mi je dao neki cd starije grupe-Whitesnake.Misla sam da je grupa jadna,jer ipak moj stari nema baš neki ukussmijeh,no grupa mi se svidjela.Vrsta mjuze je rock ´n´ roll,al mislim da ima malo metala,nisam sigurna.Poslušajte,dobri su.Evo ovo su oni:

Whitesnake

No to nije sve,još malo o mjuzi...Ima jedna emisija na otv-u,metal music chars.Puštaju zakon spotove,to ne treba propuštatsmijeh
E,da...u subotu idem na more,sa sestričnom i njezinima.Bit ćemo dva tjedna i nadam se da ću izdržat tolko...Nisam rekla di idemo,idemo na Pag,točnije Novalja.Nadam se da će mi bit super.A dobro,ak niš drugo,bar ću se riješit svojih domasmijeh
Danas sam s dvije frendice obišla Zagreb,al ne cijeli naravno:)Išle smo samo do centra i podhodnika.Bilo je suuupeeeer,ludo.Metalaca kolko oćeš,a većina ih je ful sweetcerek
To bi bilo to do idućeg posta koji će bit ko zna kad...:)No vi samo komentirajte,ja ću isto:)Za kraj par slikica,jer što je post bez fotkica...
Villesmijehcerek

Isto Ville

I naravno,što bi bez...Lorda:)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.