.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Friendster Layout hosted images

Friendster Layout

na ovom blogu pisati ću o sebi,svojim frendovima,svojim osijećajima...

....MALO O MENI....

IME:Romana

MJESTO BORAVKA:Karlovac

ŠKOLA:Opća gimnazija Karlovac

DATUM ROĐENJA:21.11.1991.

LJUBAV:slobodna



Ravishing One Made for Affection and Naughty Attentions


Get Your Sexy Name



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blogovi koje redovito posjećujem:
sandra
dina
nata i mimi
nela
mateja
čikita
ana
anamarija





















Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

MySpace images

MySpace



Image Hosted by ImageShack.us


1.Ako odem u nebo prije tebe, na svaku zvijezdu ću
napisati tvoje ime, tako će svi anđeli znati koliko mi značiš...

2. Ako postoji sjaj on je u tvojim očima, ako postoji radost to
je susret sa tobom, ako postoji tuga to je život bez tebe, ako
je itko voljen to si ti!

3.Ako voliš nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti.

4.Baci čašu visoko, past će na tlo. Baci kamen u vodu, dodirnut
će dno. Baci granu u vatru, izgorjet će sva. Baci mene od sebe, umrijet ću ja.

5. Bez tebe je sve ništa, a sa tobom je ništa sve!

6.Bog je svim anđelima dao krila osim tebi, jer nije želio da mu najljepši odleti!

7. Čuvaj me u malom kutku svog srca! Neka ti moje misli ne remete ni jedan
trenutak života, a voli me tek toliko da znam da postojim!

8. Cvjeta ruža usred žita, ljubim onu koja čita, ljubi i ti onog tko šalje, pa neka ruža
cvjeta i dalje!!!

9. Da budem sretan jer si mi prijateljica ili da placem jer je to najviše sto ćeš mi
ikada biti?

10. Da je zrno pijeska jedinica za ljubav, sve pustinje ovog svijeta ne bi bile
dovoljne da ti kažem koliko te volim!!!

11.Da su noći duge koliko te ja volim, nikada ne bi svanulo!

12.Daj mi 1000 poljubaca, pa još 1000, pa još 1000... Kad razmijenimo milijun
poljubaca pomiješajmo ih zajedno sve dok ih ljubomorni ne budu mogli prebrojati

13.Daj mi sebe od sebe ako nećeš da mi srce nazebe jer kad tebe nema
ljubavi čini mi se da je zima

14.Daleko si od očiju ali od srca nisi. Jedino sto mi nedostaje znaj ti si.

15.Nisi zvijezda ni anđeo, ni bog da te molim, ali si osoba koju ludo i iskreno
volim...

16.Dan kad si se rodila, padala je kiša. Nije to bila kiša, nego nebo je plakalo
sto je anđela izgubilo.

17.Doći ću ti noćas u san, na obraz ću ti stavit dlan, nježno ću te milovati po licu
neću pustiti suzu izdajicu, poljubit ću te u snene oči i tiho nestati u noći

18.Dovoljan je jedan tren da nekoga zavoliš, a premalo čitav život
da ga zaboraviš - zauvijek ćeš mi biti u mislima

19.Hej ljubavi u dalekom gradu čuvaj mi se da te ne ukradu, čuvaj ljubav
da nam ne uvene, čuvaj sreću za tebe i mene!

20.I imam sve u životu, sto se kupiti može, jedino ti nisi tu, ali te čuvam ispod
kože!

21.I kad nas tisuće kilometara budu razdvajale, kad najmanje misliš na mene,
moje oči će gledati u daljinu i vidjeti samo tebe

22.I pustit ću ovu suzu tiše jer tebe nema pored mene više.

23.Izblijedit će slika, uvenut će cvijeće, ali ime tvoje iz mog srca se izbrisati nikad
neće

24.Kad te tuga slomi, kad te srce boli, pročitaj ovu poruku i vidi tko te iskreno voli!
Kako mi nedostaješ, samo ruku da mi daš, kako mi nedostaješ da li znaš???

25.Ljubavi moja volim te najviše na svijetu i šaljem ti srce u paketu

26.Meni nisu potrebni ljudi, meni nisu potrebni sni, meni je potrebna ljubav, meni si potrebna ti.

27.Moje srce je kraljevstvo, ne poznaješ njegove granice, a ipak si njegov kralj!

28.Najljepša je ljubav kad se usne spoje, a za tu ljubav potrebno je dvoje!

29.Ne budi uvjeren da si sam i da živiš samo za sebe. Za nekoga si rođen i netko je rođen za tebe.

30.Ne dopusti da daljina učini svoje, jer ono sto nas veze jače je od daljine
trajnije od vjernosti!

31.Nezdravo, neshvatljivo, potpuno, nezamislivo, nemoguće, nenormalno, ludo,
čarobno, čudno, krajnje, neodoljivo, famozno, iskreno mi nedostaješ!!!

32.Nije mi zao sto mi lažeš, zao mi je sto misliš da ti vjerujem!!

33.Nikada nemoj odlaziti, ako imaš razloga ostati. Znamo sto jesmo,
a ne znamo sto možemo biti.

34.Nikada te se neću sjećati, jer te nikada neću zaboraviti!!!

35.Nisam ja onaj koja misli na tebe već si ti ona koji mi dolazi u mislima.

36.Pogledaj se u ogledalo i vidjet ćeš kako izgledaju moji snovi!

37.Pogledom pratit ću te, dodirom hrabrit ću te, zagrljajem branit ću te,
poljupcima hranit ću te, suzama tješit ću te, zauvijek VOLJET CU TE ! ! ! ! !

38.Sam sam i nemam gdje, čekam te ali nema te, vrati se, VOLIM TE!!!

39.vi su mi rekli da te zaboravim, ali mi nitko nije rekao kako!!

40.Ti imaš divan pogled, ti imaš divan osmjeh, al najljepše su tvoje
oči, koje sanjam svake noći!

41.Tisucu rijeci je previše, jedna je premalo, ali dvije riječi govore sve:
VOLIM TE.

42.Trenutak je dovoljan da se upozna, trenutak je dovoljan da se zavoli.

43.Ali samo trenutak može razoriti sve sto je trenutak uspio stvoriti

44.U mome vrtu ruža si jedina.

45.Voli te tvoj... ti znaš koji, ljubavi moja!

46.Znaš li koliko je srcu toplo dok misli na tebe!

srijeda, 21.03.2007.

Image Hosted by ImageShack.us
ovo vam je moja sestricna



| - 10:58 - ...you haven't learned a thing.... (11) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.