MySpace Layouts

MySpace Layouts



www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

... - L-eading E-nergetic A-mbitious N-atural N-aughty A-musing - Blog.hr

15.06.2006., četvrtak

...

...neznam kaj da pišem...još sam u depri zbog kraja školske godine...gotovo je jedno prejebeno razdoblje mog života...no 4 godine sa jednim razredom i 4 godine s drugim razredom...bilo mi je zaaaaaaaaaakon!!!!!!!!!!!! Fakat nisam znala da mi moj razred tolko znači...baš i nismo nešto veselo proslavili kraj godine...bili smo i na izletu pretprošli tjedan...bilo je supačččččč!!!!!!! Najbolje je bilo u busu...bio je i ples za kraj školske godine...većinu sam, narafski, presjedila...na kraju smo se svi rasplakali i izgrlili...svima je full teško kaj odlazimo...užas!!! no Još sam se posvađala sa mamom pa sutra idem kod tate na neko vrijeme....valjda bu to sve ispalo dobro.....da se malo ohladimo ja i mama....onda su tu upisi.....neznam kaj bum upisala…nadam se da bum imala samo 4 iz povijesti…onda bum imala 58 bodova…htjela bih upisat jezičnu al se bojim da nebum upala…onda sam brijala da ću u ekonomsku, tu u Gorici, sa svojim frendicama…al ovisi, ak bum živjela kod starog onda ću vjerojatno u gimnaziju a ak ostanem u Gorici onda u ekonomsku…jooooooooj, da sam bar 5. razred……jedva čekam da odem na more….pa da se glupsam sa svojom zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakon izgubljenom frendicom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ona i ja smo savršen par!!!!!!!!!!!!!! Stvarno se nadopunjujemo. ****, zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakon si!!!!!!!!!!!!!!rofl Jedva čekam da se vidimo!!!!!!! Joooooj, koje ćemo mi gluposti raditi ovo ljeto……..smijeh Moramo u Importane i McD!!! Danas sam bila na jednoj vikendici I malo sam pilila drva…baš je fora…..onda sam se izvalila na ležaljku i sunčala se….valjda sam pocnila…….hehehe……e, da ,ispričavam se kaj duuuuugo nisam pisala post….dajte mi komentirajte ljudi!!!!!!!!!! Hehehe…….i svakako posjetite ovaj blog: izgubljena231!!!!!!!!!!!!!! heheheh……. ****, you owe me!!!!!!! …šala……I za kraj, sve vas kiffam!!!!!! Fala kaj čitate ovaj bjogić, koji bez vas nebi bio to što jest!!!!!! Kifffffffffffaččččččččččččč!!!!!!!!!!!! kisskisskiss
- 20:13 - Ostavi trag... (23) - ...i na papiru - #