MySpace Layouts

MySpace Layouts



www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

Ewo jedna moja pjesmica.... - L-eading E-nergetic A-mbitious N-atural N-aughty A-musing - Blog.hr

26.05.2006., petak

Ewo jedna moja pjesmica....

Nemogu i neću


Nemogu i neću
Suze više kriti
Teško mi je bilo
I teško će mi biti

Ko sam ja da sudim
Meni sudit treba
Osjećam da ludim
Nedostaje mi neba

Nemogu i neću
Bol rastanka kriti
Preboljeti je teško
Još teže zaboraviti

Ko sam ja da sudim
Meni treba sudit
Sad sigurno ludim
želim se ubit

Nemogu i neću
Ostavit te nikad
Ti si meni sve
Pomisliš li to ikad?


Zašto odlaziš?
Zar ti nisam dosta?
Zašto mi to radiš?

Prijeđi preko mosta
Nestani više
Izgubi se u magli

Oprat će to kiše
I vjetrovi nagli

Kad gromovi puknu
Sjeti se mene
Kad golubi guknu
Režem si vene

Lete mi po glavi
Sjećanja razna
Ali kad izblijede
Ostaje samo bol prazna

Podovi su puni
Suza i krvi
Sad boga kuni
Što si otišao prvi

Nemožes me spasit
Sad je prekasno
Jel vidiš što mi značiš?
Jel ti sada jasno?

I dok sklapam oči
Spremna za vječni san
Ti jecaš u noći
I čekaš bolji dan...



Ewo, slobodno se rugajte, znam da je debilna, ali morala sam ju stavit, meni je nekak posebno draga... smijeh

Sad malo o događajima ovih dana otkad nisam tipkala....
Umrla sam skoro od smijeha prošli utorak i srijedu; naime išla ja kod frendice učit i pisat zadaću, al kad je ona nekaj bubnula (senilna sam, ne sjećam se kaj...smijeh) ja sam se odvalila smijat i valjat po podu ko luđak! smijeh Nisam mogla doć do daha i suze su mi išle....smijeh

Škola katastrofa, sad će nas pokosit sa ispitima.... puknucu
Uglavnom..... Bila sam u nedjelju malo u Maksimiru i tak... smijeh Ajme, nemam inspiracije sad..... no Evo sad slušam cajke i tak.... smijeh Pošto nemam kaj za pisat, svima vam se zahvaljujem i šaljem vam jednu VEEEEEEEEEEEEEEEELIKUUUUUUUUUUUUUU

PPPPPUUUUUSSSSUUUU!!!!!!!! smijeh
- 21:36 - Ostavi trag... (18) - ...i na papiru - #