...the girl next door...

srijeda, 29.03.2006.

proljećeeeeeee a padaaaaaa kišaaaaaa i pušeee vjetar

DOPODNE
Tarararaamm!
Wihi!
joooooj ljudovi,nećete vjerovat kolko smo se jučer Nevija i ja nacerekaleheheheyes!idemo mi na njemački i počnemo pričat o vremenima kad smo bile malicne i bedaste.......tada je bila onak velka fora nositi štiklice za malene sa popunjenom petom!Neva je rekla da jrimala crne,lakirane i da je jedanput iskrivila nogu u njima....ja sam se tak počela cerekat i jedva hodat po onim stepenicama jer smo prethodno bile u Meg Dreku i jela sam sladoled osjećala sam se ko buhtla pa se nisam mogla ni smijat jer me bolil trbuh od smijanja....ja sam nakon jedne urnebesno smiješne fore,pala na pod od smijanja i tam sam se ;) :) XDXD gušila!!!!!!!!!!!!!!!
jojte ljudovi kak je to bilo smiješno!
I tak nekak smo se dogegale do njemačkog i tam smo opet počele provaljivat fore pa smo se svi smijali,sam kaj nam profa nije dala da se smijemo,heheheehe
i tada je došao XXXXXXXXXXX(ne bum napisala njegovo ime zato kaj bi valjda podigao sudsku tužbu protiv mene:P),a on vam ima friz tipa Monike Kravić i Tatjane Jurić i skroz mu je bila prema gore,ko Marge u Simpsonima,a ja tad kažem:Puše vjetar,a?
kak smo se opet počeli smijat¨!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!cCccccccc
profa je poludila.Ne od sreće.
sad sam skužila da se u svakom mom postu spominje cerekanje i smijanje!yeswinknut
kaj vam ja mogu;) bolje to neg da sam loše raspoložena!

Danas dobivamo testove iz fizike,DRŽITE MI FIGE!!!!!!!!
Cijelo jutro sam učila kemiju,da ispravim one ocjene,a i sutra ću!Odlućih:U ČET:odgovaram kemiju i biologiju,U PETAK:odgovaram fiziku!rolleyesthumbupnutnaughty

moram vam napisat da sam ispravila jedinicu iz tehnike preskakanja užeta na peticu!Alelluja!Višene preskačem uže kao da nabijam parket!!!!!!!!!!!JEEEEJ!!!!!!!!!!!!Samo je problem kaj je još uvijek jedinica iz preskakanja preskakanja užeta,jer ne mrem više od 10!:Prolleyeseek
bum to još vježbala
PUZE!

VEEEEEEČEEEEEEEER:
Bljeeeeeeee.
Dobila sam tri iz testa iz fizikeheadbangmadbang.Mrzim broj triburninmad.Fuj.Najgore mi je to kaj sam SVE zadatke TOČNO postavila i napisala TOČNU formulu,a onda krivo izračunam,ono kad je zadatak već skoro riješen.......Ma užas!!!!!!!!!!!!!!!!
;'((
al fakat nevjerovatno.Da sam točno izračunala,dobila bi P-E-T!Da vam više ne dosađujem,idem pisat o nečem drugom.
U školi je bilo OK.I dalje sam zaljubljena.....
i taaaaaak........
PUZE SVIMA!!!
a zna se kome najveća!!!!!!!!!!kiss
hehehee
budite mi sretni i veseli i držite mi sutra fige za kemiju i biologiju!winkyes
laku noooooooć!

- 21:57 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVAŠTARA.....

Linkovi

moje dugačko ime...