...the girl next door...

petak, 24.03.2006.

opet preeelijeeeeepi dan,preeeeelijepi post,preeelijepooo sunčeko,preeeeelijeeeep "on"......sve po starom ;))

hehehehe.Opet sam u SMAJL-fazi,kak smo Mlinarekica i ja nazvale stanje u kojem se stalno smiješiš,čak i bez razloga!Opet je prelijeeeep(skužila sam da često upotrebljavam riječ prelijeeeep:P) dan,sunčeko sije.....Joj sad se sjetih kaj mi je Mlinarekica napisala u lexikon star TRI godine,molim lijepo:
khm khm
SUNCE SIJE,
MAČKA PIJE.
SUNCE I MAČKA-NIJE TO PLJUVAČKA!!!!!!!
hahahahahaahahaha XD kak debilno XD
no dobro.Vratimo se važnijim stvarima.Kojih nema.Opet sam ista sretna,vesela,zaljubljena,sjajim i tak to
al fakat danas imam razloga za bit vesela!
<3 RAZLOZI <3
sutra idemo u Beč(btw,ne očekujte zato sutra novi poost,al ipak komentirajte :P),
za tjedan dana(okeeeej,malo više od tjedan dana,1.4.)idem u moj najdražiiiiiiiii Novigrad!!!!!Juhu!
zacopana sam.mislim da se to nema nikaj posebno objašnjavat.jednosatvno si sretan i gotovo.
lijepo(prelijepoooo)je vrijeme.
jesam li rekla da sam zaljubljena?!

i tako to.Wihiwihiwihiwhihiwihihihiwhwiwhwiw
vidite,čak mi ni jučer nije moglo nikaj pokvarit dan,čak ni one trice iz kemije.....;'((zbog gore navedenih razloga.Očito imam jakooo jake razloge za bit hepi.
;) :) :D ;D :P XD
e da,esam li spomenula da idem u grad??e,pa idem!I da mi je došla baka i kupila preelijepuuuu(opet počinjem....) crnu majcu dok idem van!TNX BAKA!
Uživajte mi danas i imam jednu pjesmicu za vas koju stalno slušam na MP3-u i preelijepaaaa mi je!
<3 ....;;;;;*STICK WITH U*;;;;;.....<3
I don't want to go another day
So I'm telling you exactly what is on my mind
Seems like everybody is breaking up
Throwing their love away
I know I got a good thing right here
That's why I say (Hey)

Nobody's going to love me better
I'm going to stick with you
Forever
Nobody's going to take me higher
I'm going to stick with you
You know how to appreciate me
I'm going to stick with you
My baby
Nobody ever made me feel this way
I'm going to stick with you

I don't want to go another
So I'm telling you exactly what is on my mind
See the way we ride
In our privated lives
Ain't nobody getting in between
I want you to know that you're the only one for me
And I say

Nobody's going to love me better
I'm going to stick with you
Forever
Nobody's going to take me higher
I'm going to stick with you
You know how to appreciate me
I'm going to stick with you
My baby
Nobody ever made me feel this way
I'm going to stick with you

And now
Ain't nothing else I can need
And now
I'm singing 'cause you're so, so into me
I got you
We'll be making love endlessly
I'm with you
Baby, you're with me

So don't you worry about
People hanging around
They ain't bringing us down
I know you and you know me
And that's all that counts
So don't you worry about
People hanging around
They ain't bringing us down
I know you and you know me
And that's why I say

Nobody's going to love me better
I'm going to stick with you
Forever
Nobody's going to take me higher
I'm going to stick with you
You know how to appreciate me
I'm going to stick with you
My baby
Nobody ever made me feel this way
I'm going to stick with you

Nobody's going to love me better
I'm going to stick with you
Forever
Nobody's going to take me higher
I'm going to stick with you
You know how to appreciate me
I'm going to stick with you
My baby
Nobody ever made me feel this way
I'm going to stick with you
tak mi je lijepaaaa pjesma!
PUZE,ma znate već kome idu a njemu naaaaaajveća!!!!!!
;)
kisskisskisskiss
wavethumbupmouthwashnutnaughty

- 14:27 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVAŠTARA.....

Linkovi

moje dugačko ime...