...the girl next door...

četvrtak, 23.03.2006.

OW hepiii deeej!a nije baš 100% naaaaaj

Wihi!Pa....danas jebil tak-tak dan!Bio bi opet odličan :) dan da nisam odgovarala kemiju....;'(....al dobro,sad bum to učila cijeli dan da ispravim.....al tak šteta:'(:'(;'(......dobila sam pet iz testa iz bio(13 i pol od 14,molim lijepo:) i pet iz snalaženja na karti iz zemljopisa....:PWihi!Pa....danas jebil tak-tak dan!Bio bi opet odličan :) dan da nisam odgovarala kemiju....;'(....al dobro,sad bum to učila cijeli dan da ispravim.....al tak šteta:'(:'(;'(......dobila sam pet iz testa iz bio(13 i pol od 14,molim lijepo:) i pet iz snalaženja na karti iz zemljopisa....:P
jučer je opet padala kišaaaa pa mi se nije dalo pisat.A i nisam stigla jer sam imala školu popodne pa ujutro a imala sam još engleski do 8 i 30 pa sam trebala napravit kemiju i oprat kosu i tako to......i dalje sam in lv pa mi nikaj nemre pokvaritr dan ;),jedino ga poboljšat...Danas su "Kućanice" a ja još prošle isam pogledala do kraja neg sam sredinu pa još i to moram pogledat(snimila sam si).Sutra pišemo test iz fizzyke i tak bi htjela peeeeeeeet!!!!!!!Još ću danas vježbat,pa mi držite fige!Kak je to čudno....
neke dane napišem ogroooooomne poostevea danas je npr. neki kilavi.....Ccccccc
E da,PROLJEĆE EFEKT je definitivno zavladao našim razredom!!!!!!!!!!Cure su skoro sve zacopane;),a i dečki:............
hihihihihihihihih:)
VEČER___
e nif,upravo slušam SiDi koji si mi mejdala na prelijepo zelenoj boji(moje prelijepe sobe)
hihihihihihih:)

ah.......
;)

kisskisskisskisskisskisskiss
ludi smajlovi!!!
nutnaughtycool(e tak sam vam je crvena;P)

- 21:49 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVAŠTARA.....

Linkovi

moje dugačko ime...