...the girl next door...

ponedjeljak, 20.03.2006.

...čak mi i oči blješte....hihihihihi!slijedi hepi poost:)

Wihi!Odlučih da je moj novi pozdrav:Wihi!hehehehehe;)....sutra i preksutra nam je škola popodne(juhu!).Sjetih se da smo danas trebali ić na školski izzlet,al nismo jer jebilo otkazan još prošli tjedan zbog RUŽNOG VREMENA!A danas je tak preeeeeelijepo vrijeme,savršeno za izlet!Baš se ja danas,u 15 do 7,probudim i sunce me zabljesne u oči!Više nisam bila ni umorna i odmah sam bila SUPER raspoložena(ko i ostali u školi).mlinarekica jebila na županijskom(ili općinskom?!) natjecanju iz biologije i sutra će nam reći rezultate......U školi niš novo.....Jučer je isto bilo ovak lijepo vrijeme i onda smo oza ica i ja napravile "piknik" u mom vrtu i pričale i tk....kasnije sam oprala kosu i naučila kemiju i pogledala neki film i neobične ljude i pojela palačinke,pa kasnije pizzu!
Myspace layouts

Myspace layouts


hehehehe njega Dario ima na pernici XD!
Jooooj danas imam instrukcije a navečer english!ah u petak pišemo fizyku,;(
Jeee sjetih sa da u subotu idemo u Beč,jeeeeeee!

Click here to get more graphics like this!

ljetni dan,jedva čekam!

ljudi ja sam vam totalno zaljubljena!cijelo vrijeme se smiješim,crvenim i blješte mi oći!;)
MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts



PUZZE SVIMA I NADAM SE DA STE HEPI ;) KO JA :)

- 21:24 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVAŠTARA.....

Linkovi

moje dugačko ime...