...the girl next door...

subota, 18.03.2006.

Love is in the air pampampam

18.3.subota

Vratih se sa plesa.Danas je državno.Da bar dulje treniram,hehehhee.
Pojma nemam kaj ću radit danas.Kino,igralište, il ostat doma?
Inače si ja ostavim nedjelju za učenje a u subotu napišem zadaće i uživam cijeeeeeeli dan!
Obožavam subotu.

st patrick's day images

st patrick's day images


st patrick's day images

st patrick's day images


mišost patrick's day images

st patrick's day images



Jedva čekam proljeće.
Toplo pa hladno,pa svježe pa mrzlo pa kilavo.
Tak otprilike izgleda proljeće u Zagrebu.
A cijeli mi je vrt pun jaglaca!
myspace

Stuff for your blog!


pa ram tam tarara ram.Pa rara tam-tam!
st patrick's day 2006

st patrick's day 2006


st patrick's day 2006

st patrick's day 2006


Nif,ovaj se anđelčić smiješi ko ja u utorak na njemačkom!

veeečeeeer_19 i 30
Juhu!
Bila sam na igralištu od tri i pol do sad...Bile su:Dora,Lea,Stela,Ozana i ja!
Wihi!baš jebilo dobro.....na početku smo se zezale i brbljale a onda su došli neki stariji i počeli izvodit VRATOLOMIJE na njihovim "bajkovima"....možete si mislit kolko smo se cerekale....
;)
I onda smo pjevale(dok njih nije bilo,naravno) na klupicama i jele pom stickove.Zatim smo išle na ljulje-pljulje i tam smo se ljuljale(nismo,neg smo sam sjedile i kovale planove) pa smo išli do Stele(koja je ošla ranije doma jer joj jebilo hlladno) jer smo htjele ić u kino,ali STELE NIJE BILO!Jooooj znate kaj!dok smo se mi dovukle do tam,a još jebilo i M-R-Z-L-O grrrrrrrrrrrrr!I onda smo oko sedam ošle domaaaaa.....
KVRAPCU(GRRRR),SUTRA JE NEDJELJA!mRZIM NEDJELJU!MAKAR JE I TO BOLJE OD PONEDJELJKA.
GRRRRRRRRR.

.....i dalje sam zaljubljena.....
...oh....
;)
<3
PUZZE MOJIM CURKAMA I "njeeeemu"¨!
Wihi,
vaša ¤VAL¤
puza

- 19:33 - Komentari (56) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVAŠTARA.....

Linkovi

moje dugačko ime...