...the girl next door...

četvrtak, 16.03.2006.

I can see clearly now the rain is gone...It's gonna be a bright!BRIGHT!briiight!BRIGHT! sunshiny daaaaaaaay!-to smo pjevale na vjeronauku;)

14.3.2006.

saint patrick's day

saint patrick's day

Heeeeeej!ovakooo....za početak da vam napišem zakaj ne budem pisala(tj.nisam pisala) ovih tjedan dana,od ponedjeljka 13.3. do ponedjeljka 20.3...."kladila" sam se sa sestrom(007girl.blog.hr) da ćemo uspijet bez interneta CIJELI tjedan!Jelj vi to možete vjerovat!Ali možemo pisat na word pa vam u pon sam objavit...tak da si trebate zamislit da je danas onaj dan o kojem bum pisala...bar ćete imat kaj za čitat,ne?
I tak....jučer jebilo SUPER u školi!Prvo sam bila saaad zato kaj jebilo fiuuuuj kilavo vrijeme al dok sam dišla u školu,sve se promijenilo(moš mislit).......Trebali smo imat šest sati(bio zadnji),al smo se sa profom iz bio dogovorili za predsat,umjesto za zadnji sat.3.sat imali smo LIKOVNI,al je profa bil boooolestan(oh!ne!) pa smo se svi htjeli ubit jer je to značilo TRI sata kemije!!!!!!!!Ali imali smo samo jedan,a onda smo IŠLI KUĆI!!!!!!!!!!!
Ovi likovi kaj su bili na Alpe Adria su se vratili i taaaaaaaak
PREKJUČER st patrick's

st patrick's

je bilo kilavo vrijeme na metar kubični i išla sam sa Ozanom do videoteke i po kokice i na vruću čokoladu u Kaptol Centar pa smo s vratili doma i sam sam se odmarala cijeli dan.i učila.i gledala "neobični ljudi".
Ppl,ja ne znam kak ćete vi sveeeeee ove poostove pročitat,hehe,kad mi je ovaj PRVI od SEDAM već užaaasno dug!saint st patrick's day 2006

saint st patrick's day 2006




15.3.200'6.
danas imam puno za učit...hahahaha....nemamo kemiju sutra,nemamo zemljopis sutra,danas nemamo hrvatski,ali sutra pošemo biologiju!
saint patrick's day

saint patrick's day


ovo mi je naaaaaaj icom:
saint st patrick's day 2006

saint st patrick's day 2006


navečer....
odlučila sam...
neću se odreć interneta na 7dana!jeeeeeej!!!
znam da vam je jakooo dragooo,heheh ;P
Joooj kad sam se vratila sa eng.puklo me nakaj!hehehe!počela sam se smijat i skakat po kući,i pjevat i plesat i oponašat poznate scene iz filomova,i Austina Powersa,i Jamesa Bonda,i sveeee!taman sam se uspela stepenicama i vidla kišobran pa sam se pravila da sam jedna iz filma Tigar i Zmaj i skakala sam po kući s kišobranom.Makar,mislim da oni nemaju kišobrane neg one listove....Whatevr!Baš mi jebilo super danas!
PATA SRETAN TI B-DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SVE KAJ TI ŽELIM PORULIT SAM TI NAPISALA U ONOM PISMU!!!!!!!!!JAKO SI SUPER I ZAKOOON JE KAJ SI DOŠLA U NAŠ RAZRED;KLIZZZZA OGROOOOOMNA!!!!!!!!!!!!!!



16.3.
Hahahahahahaha danas sam izvrstno raspoložena!Cijeli sam dan hepi,a u megiću jebilo prelijeeeepo!
Saznali smo nekaj preeeeeeeeeelijeeeepo,savršeno i zato sam cijelo vrijeme na dojču bila nekako sjetna i sa osmiješkom na licu!Nažalost,nemrem vam napisat!
Ja sam luuuuuuuuuuudooooooooo zaljubljena!
nema ljepšeg nego biti zaljubljen.....
a još dok te je ta osoba isto u tebe..
PERFECT!
joooj danas je stvarno romantičan dan i jaaaaaaaako sam vesela.Al sam vam to već napisala!
danas su i Kućanice,nova epizoda!
Wuhu!
jeeeeeej!
;)
ovo je moj naj smajlić(uz :D)
:-*-:
To vam je filmska kizzza!
hehehe
aj uživajte danas i sutra i preksutra i lalalalalaal
već sam poludila;)
st patrick's day 2006

st patrick's day 2006


st patrick's day 2006

st patrick's day 2006


st patrick's day 2006

st patrick's day 2006


st patrick's day 2006

st patrick's day 2006


st patrick's day images

st patrick's day images


st patrick's day images

st patrick's day images


st patrick's day 2006

st patrick's day 2006




- 21:51 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVAŠTARA.....

Linkovi

moje dugačko ime...