...the girl next door...

srijeda, 08.03.2006.

Malo sam danas ludaaaa hehehehehe XD!KIZZ BERICI!

E,znate onaj osjećaj dok vam dan i nije baš neki i najradije bi bili sami i onda najedanput vam nekaj "klikne" u glavi i počnete se zezat,smijat....Ne?Pa meni jebilo tak baš danas..Na hrvatskom....Profa je rekla Šeriću da joj se prestane smiješkat(on vam to uvijek radi,gleda u nekog i smiješka se ;) ) jer se nemre skoncentrirat na objašnjavanje,i ja tada zamolim šarića da se okrene da vidim tu njegovu "famoznu grimasu" i taaaaak sam se smijalaXD XD al je bilo smiješno!I onda od tog sata se nisam prestala glupirat i ludirat i smijat se!A bil je tak kilafi dan!Al tak jebilo i jučer,zadnja dva sata ja totalno poludim od smijeha...vidjet ćemo sutra;) ;) Platila sam za ekskurziju(kakva riječ hahahaha) za Beč gdje ćemo ić sa školom jeeeeeeeej!!!!Joooj onda mi je jučer Ozina sestra pričala da budu oni išli na maturalac(ona je sad 3.srednje) u ŠPANJOLSKU!!!!ja bi u španjooooolsku...tak će im bit zakoooon!Kod nas pol dečki nebu išlo na maturalac,kilavost na kvadrat!Meni je želja proputovat svijet....sad malo jedno ludo pitanje:kad znate da nikad nemožete umrijet,tj.da ste besmrtni kaj bi vi radili sa sobom?!Gledala sam neki film kad su neki ljudi popili neki eliksir života i onda su bili besmrtni....ja bi prputovala SVAKI kutak na svijetu i....pojma nemam...........kaj sad ja uopće to pišem?!Poludih totalno!!!!E sad da vam opišem kaj sam radila i kaj ću radit danas(od 13 nadalje;) ).Gotova škola,ošla na stanicu,Vinko i Luca mi prepričavaju njihova iskustva i anegdote,ja se smijuljim,izlazim stanicu prije neg kaj trebam(ne,nisam baš TOLKO poludila,išla sam do Berica),nosim berici(kizzzach) pisamce(koje sam btw napisala prije pet dana,pa je sad hm,hm,hm zastarjelo;P),dolazim doma,jedem lasagne,pričam na telefon sa patrišom,opet idem jest lazanje,pijem ĐUS(juice hahahahahahahaXD), čitam knjigu koju mi je pata poklonla za B-Day i evo me,opet pišem poost(na word)........kizzzzzache od lude wal!!!!!!KiZzzz mojim frendicama!!!!;) :P ;? XD X) :)

Click here to get more graphics like this!

Click here to get more graphics like this!


Click here to get more icons like this!
DA!...uz još neke ;)...

Click here to get more icons like this!

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com

- 13:49 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVAŠTARA.....

Linkovi

moje dugačko ime...