My Hogwarts story

petak, 15.02.2008.

6. deo

25. awgust 2007, 22:00

Uhhh, sad sam se wratila sa dejta... Jaoooj, bash mi je bilo wepo...
Swe dok nije doshao Draco sa onom Sophy i rekao da su se oni prwi dogoworili da se tu nadju... Uh, kako ga mrzim!!! Ali ga u isto wreme i wolim... A da li je to stwarno ljubaw? Mozda mi je samo simpatichan... Ma swejedno sada... Ja sam u wezi sa Harryjem i lepo mi je sa njim... Ne zelim da raskinemo zbog smotanog Draca...

Na chasowima mi je bilo smooooor... Ne mogu wishe ni domatji da radim, smuchilo mi se swe!!! Owa dwa dana samo domaci radim... Al dobro, juche je bio chetwrtak, danas petak, a sutra nema shkole!!! Weeeeeeeeeeeeeeee!!! Zawrshila sam saw domatji... Shto bih wolela da ceo wikend budem sa Harryjem... I Annie... Annie je u poslednje wreme skroz rastrojena... Nemam pojma zashto... E, da ona fuxa Cho se smuwala sa Drwcetom... Annie je tuzna od kad je saznala, ali nemam pojma da li je zbog toga... Nora je sada u wezi sa Siriusom, a Kelly sa Ronom... Sperkler se swidja neki... kako beshe... hmmm... e da! Cedric Diggory! Znash sa kime je Tasha? Sa Fredom! Annie jedina nema dechka iz nashe druzine, mada je chesto sa nekim Stefinhom... Mozda ce biti sa njim... Upoznala sam neku Mashu iz Sliterina... Ok je, ali me nerwira shto je skroz napichena... Ne mozesh lepo da prichash sa njom... neee, ona je kraljica bre... kako se usudjujesh da je oslowljawash sa TI? pa dobro... ipak je iz sliterina...

Kasnije sam otishla u borawak i bash otworih wrata Harijewe sobe, a ono gomila perja leti okolo. Ron je uzwikiwao:
-Jenny donesi josh jastuka i dowedi Annie, Kelly i Noru!!! Tuuucha jastucima!!!
Brzo sam otrchala do swoje sobe i rekla Jenny da nakupi swe jastuke koje imamo dok ja odem po Kelly i Noru. Swe su odmah pristale i otrchasmo do Harijewe sobe. Ron je werowatno chuo da dolazimo pa su nas sachekali sa pripremljenim jastucima kojima su nas izudarali kada smo ushli. Brzo smo podelile jastuke i pocheli sa tuchom... Zaista je bilo zanimljiwo...

Pa, dobro wishe nemam shta da ti pricham... See you tomorrow! Bye!

Jenny
- 15:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.