My Hogwarts story

petak, 15.02.2008.

4. deo

23. awgust 2007, 21:00

Uh... Ewo pobegla sam od drushtwa da bih ti napisala neshto... Znash da sam ti rekla da putujem na Hogwarts? E sad cu da ti pricham o tome... Oko pola 11 tata je doshao po mene i odweo me na peron. Rekao mi je kako da prodjem i da se ne plashim. Zatworila sam ochi, zatrchala se i proshla. Iza mene je doshao tata i pozdrawio me goworeci da odem u woz da mi ne pobegne. Poslala sam mu poljubac i otrchala. Woz je bio skoro pun. Naishla sam na Annie i Tashu i zajedno smo ushle u kupe sa 10 mesta(malo preterujem ali shta cete...)u njemu su wec sedele neke dewojchice koje su se smeshkale. Ushla sam i rekla:
-Izwinite, ali nigde drugde nije bilo mesta...
-Ma u redu... Ja sam Kelly, owo je Sperkler, a owo je Nora-rekla je Kelly.
-Ja sam Jenny, owo su Annie i Tasha-rekoh-Drago mi je.
-Koja ste godina?-Upitala je Nora.
-Prwa-rekla je Annie.
-Kelly je 3., Nora 2., a ja sam 1.-rekla je Sperkler.
-Pa, koje kuce ste?-upita Tasha.
-Ja sam Gryffindor-rekla je Kelly.
-Ja takodje-rekla je Nora.
Tako smo prichale swe dok nije ushao jedan dechko tj. Draco i pitao da li je slobodno osmotriwshi swih 6, a pogleda zadrza na meni.
-Nije-rekla je Annie.
-Smiri se-reche Tasha-Narawno da jeste slobodno.
-Hwala-rekao je ushawshi u pratnji 3 momka-Owo su Daniel, Goyle i Crabbe, a ja sam Draco. A wi ste?
-Jenny, Annie, Tasha, Kelly, Nora i ja sam Sperkler-rekla je Sperkler.
Dok su goworili Annie se ceo put mrgodila. Za wreme puta sam prichala samo sa Dracom, prichali smo potpuno opushteno, kao da se znamo odawno, a ja sam osecala leptirice u stomaku. Prichali smo dok se woz nije zaustawio i morali smo da odemo. Do Hogwartsa smo ishli chamcima, a gospodja McGonagal nas je uwela u weliku dworanu pred sheshir. Proziwao je mnoge. Sperkler je otishla u Hufflepuff, Annie u Gryffindor, Tasha u Rawenclaw, a draco u Slytherin... Prof McGonagal nam je podelila rasporede... Retko kad imam slobodno wreme... NIJE FER!!! :D Al jbg... Shta da se radi :P

Prwo smo wecherali, a onda smo doshli u borawak. Tu smo dugo, a i josh uwek smo tu samo shto sam se ja iskrala da ti napishem owo... Aj pozz pisacu ti sutra!

Jenny
- 15:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.