My Hogwarts story

petak, 15.02.2008.

2. deo

21 awgust 2007, 15:00

Znash li shta se desilo jutros? USPAWALA SAM SE!!! Probudila sam se u 5 do 11 i to sam se razwlachila po krewetu, a nisam ni kofer spakowala... znachi loodilo!
kada sam shwatila da je 11 sati trchecim korakom sam se spakowala i obukla. Kada sam sishla dole chekali su me gospodin Dambldor, kome sam sada znala ime i gospodja Malkin koja me je pogledala prekornim pogledom rekawshi:
-Gospodin Dambldor te cheka wec pola sata, nisi trebala da zakasnish!
-Izwinite gosp...-ali mi nije dozwolio da dowrshim rechenicu.
-Nema weze drago dete, ali sada moramo da podjemo.
-Dowidjenja gospodjo Malkin-uzwikiwala sam
-Dowidjenja Jenny!

Kada smo izashli na ulicu gospodin Dambldor je rekao da cemo prwo otici da posetimo moje roditelje. Mojoj sreci nije bilo kraja. Widecu roditelje! Zar to nije diwno? Dok smo ishli prema bolnici Swetog Munga objasnio mi je zashto su mi roditelji tamo i rekao mi swashta o Hogwartsu. Ushli smo u neku zgradu sa lutkom u izlogu i otishli smo do recepcije. Tamo je stajala neka debela zena, krupnih ochiju i velikog nosa. Upitala nas je:
-Shta hocete?
-Posecujemo gospodina i gospodju Jay. Owo je njihowa cerka-rekao je gosn Dambldor
-Oh, nisam znala da imaju cerku. Kako se zowesh?-rekla je.
-Ja sam Jenny-rekoh.
-Berta, zuri nam se, zelim da widi swoje roditelje pre nego shto odemo u diagon aleju-rekao je gosn Dambldor.
-U redu, u redu. 5. sprat, soba 58-reche ona
-Hwala Berta-reche gosn Dambldor
-Dowidjenja gdjo!-rekoh.
Za nekoliko minuta smo bili na petom spratu, Dambldor je razgowarao sa nekim doktorom koji je rekao da su moji roditelji u weoma dobrom stanju i da se polako prisecaju swega, a zatim nas je uweo u sobu sa puno kreweta, a medju zadnjim su bili crnokosi chowek, i smedjokosa zena, na koju, mogu da kazem puno lichim! Dambldor je rekao:
-Sofija, Daniel, owo je washa cerka.
-Imamo cerku?-upitala je moja mama, a suze mi nawreshe na ochi.
-Da, imate-reche Dambldor.
-Sada se secam, ti si nasha cerkica, Jenny!-rekao je moj tata.
-Oh, tata, setio si me se-briznuh u plach i padoh mu u zagrljaj.
-Sada se swega secam! Mislim da sam ozdrawio!-rekao je.
-Poseta je zawrshena-rekao je doktor.
-U redu-rekoh i izadjoh sa Dambldorom.
-Doktore, Daniel je ozdrawio-rekao je Dambldor.
-U redu, pregledacu ga i ako testowi to pokazu poslacu ga sutra kuci-rekao je doktor.
-Tooooo! -uzwiknula sam srecno.
-A sada moramo da idemo-rekao mi je Dambldor, uhwatio me za ruku i prebacili smo se u Shuplji Kotlic.

****************************

Posle nekog wremena smo otishli u Diagon Aleju, digli smo 200 galeona iz banke i pochela sam da kupujem. Dambldor mi je dao spisak potrebnih stwari i otishao u swoju sobu u Kotlicu.
Pochela sam da kupujem swe shto mi je bilo potrebno. Na kraju sam kupowala shtapic. Jedwa sam pronashla odgowarajuci. Bio je naprawljen od zelenike sa perom fenixa. Usput sam trcheci udarila u jednu dewojchicu.
-Izwini, izwini-goworila sam.
-Nema weze-odgoworila mi je pruzajuci ruku goworiwshi-Ja sam Annie, a ti si...
-Jenny! Drago mi je.
-Takodje. Hocemo li otici do poslasticharnice pre nego shto se wratimo u Kotlic?
-Narawno.
-Proweli smo chitaw sat razgowarajuci, a onda smo otishle do Kotlica, swako u swoju sobu.

Kada sam doshla u sobu preswukla sam se u pidzamu, uzela tebe i napisala owe redowe. Nadam se da ti se dopalo. Prichacu ti sutra shta mi se ostalo desilo. Bye!

Weoma pospana Jenny
- 15:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.