Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

°.ab0ut me.°

°.m0e nesretn0 ime je ivana.°
°.al me z0wite iwche.°
°.prezime mi je jak00 glup0...=(.°
°.imam msn.°
°.pa ak ga zelite pitajte^^.°
°.ja 0b0zawam.°
×frend0we
×msn
×fejs[0wisnica]
×ii pun00 t0ga
°.ne w0lim.°
×pun00 t0ga...
°.ja sam wam wesela,luda[u p0zitiwn0m smislu] i p0nekad tuzna.°
°.nekad me m0zete widjeti da sam ljuta=).°
°.ak0 was j0s sta zanima pitajte.°



°.picture.°

°.kasnie.°



credits

murderscene
xxxx
Novi post.:)
petak, 18.02.2011.
Hejhej ljudi moji!:) Vratila sam se ja blogu nakon hm 2 godine?:P Jednostavno,dosadno mi je i to je sve...A zaželjela sam se bloga,zbog frendica koje imaju blog i pišu priče,al' ja zapravo neću pisati tu priče...Zato ja imam tajnu priču u Microsoftu.Ha da.^^.Uglavnom,šta sada radim?!Hm,gledam Krvavo Valentinovo i ono...strah me je.HAHAHAH.Koga ne bi bilo?Al' opet,samo je to film iz koje možeš izvući pouku na samom početku.Uvijek ne radi nešto krivo,jer će ti se na kraju isplatiti.Toga ću se uvijek držati,zahvaljujući tom filmu.Hihihi.I,šta je još bitno?Hm,da.Nastavila sam sa školom,to je bitno!I dalje želim nastaviti u medicinsku.Hehe.Jednostavno sam zaljubljena u medicinski svijet zahvaljujući MEDICINSKIM TEHNIČARIMA.;).HAHAHAHA.Da vidimo.Kako sam provela ovo ljeto i zimu?Pa dobro.Cijelo ljeto provodila sam samo sa Petrom i Teom ispred Hitne,gdje smo se tamo družili sa ostalima,a tijekom ljeta postala sam predobra sa Petrom K.<333333. I to,onda sam otišla na more u Crikvenicu.Ono,bilo je dosadno,al' što ćeš...A zimu sam provela dosadno.:P.Jedva sam čekala 2 polugodište,al' sada...jedva čekam sutra još paaa sloboda i odmor.Juhu.:D I da,upisala sam se na Crveni Križ.Hihihi.^^.Prezadovoljna sam s tim iiii u to sam se jednostavno zaljubila.:D.I uglavnom,to bi bilo sve biiiitno za ovaj post.Čujemo se za tjedan dana.Čaos.:*
| 00:24 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |