Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

°.ab0ut me.°

°.m0e nesretn0 ime je ivana.°
°.al me z0wite iwche.°
°.prezime mi je jak00 glup0...=(.°
°.imam msn.°
°.pa ak ga zelite pitajte^^.°
°.ja 0b0zawam.°
×frend0we
×msn
×fejs[0wisnica]
×ii pun00 t0ga
°.ne w0lim.°
×pun00 t0ga...
°.ja sam wam wesela,luda[u p0zitiwn0m smislu] i p0nekad tuzna.°
°.nekad me m0zete widjeti da sam ljuta=).°
°.ak0 was j0s sta zanima pitajte.°



°.picture.°

°.kasnie.°



credits

murderscene
xxxx
Vratila se blogu,nakon 1oo godina:D
četvrtak, 24.09.2009.
×Ejj ljudi... uf jedva sam cekala opt otvorit ovaj blog.:D.
Napisala sam da cu otvoriti 1o.o8,al' nisam mogla.
Vec su me neki ljudi pitali zas ne otvaram blog?!
Hmm....jednostavno,nije mi se dalo. o8 za uZivanje.:D
Ugl...Ima puno toga za pisati,sve se nakupilo,ali nazalost ne bi stalo sve: (.
Heh...
[°LJeto°]
Huhu...Ovo ljeto bilo je prepredobro.
Isla sam na more,sa annom.Uh,svasta je bilo.
Onda sam slavila rodendan:]...Weee....
I tako...onda sam saznala da cu postati TETA.
Aaaa...:D
[°Škola°]
Uh...U školi je prepredobro.Dobili novog ucenika.
Ajme sto je smijesan.Svaki sat izvaljuje po jednu provaluxD.
No uglavnom...
Puno se toga promijenilo u školi.
Puno su me ljudi razocarali.Nisam znala da su takvi =(.
Al' jebiga,netko mora biti GAD!!=P.
No uglavnom=)
[°Subota+izlasci°]
U ovu subotu seka mi se udaje=)
Bit cu djeverusa,i ona sto nosi prsten(iako sam preevelika za toxD).
Al' mislim,u ovu subotu=P.
Wuhu...Jedva cekam.
(*.*)
Punoo izlazim. Sad odkad je skola pocela,ma ne mozes...
Ni da me ubijes okanit izlazaka=P
Hehe.
Al' neka,to je zdravo=)
[°Ostalo°]
Zaljubljena sam=).Aajajaja...
Postala sam drska(barem malo).
Ostala sam jos uvijek dobrica.HahaxD
_______________________________
Eto to bi bilo to.
To bi bilo to,sto je bilo u mojoj glavi.
A idem sada.
Pozz svima, a pogotovo:
-Anni<3
-Mare
-Piki
-Anam.

Itd...
Papa
| 22:12 | Komentari (3) | On/Off | Print | # |