body eila...! - ^~hold on when you feel like letting go...^~ - Blog.hr body

četvrtak, 25.06.2009. 14:08

eila...!

Evo mene u novom izadnju, novi dizz novi post...
P.S : nadam se da vam se svđa! xD
Napokon su poceli praznici, još se isam " snašla " u tome
da se svaki dan budim u podne a onda navecer zaspim oko 3
Još to nisu oni pravi praznici koji dolaze sredinom 7 i pocetkom
8 mjeseca kad se ide na more.
Jedva cekam svoju ludu ekipicu > volim vas sve <3
Jako sam zivcana ovih dana, razlog je vjerovatno PMS ili ipak
neš drugo. xD
Dobro bi mi došao jedan dobar shopping po Zagrebu.
Wiiii nadam se i tome <3
Po cjele dane spavam, visim na kompu a tek navecer
malo izadem van.
Uf...nemogu se uopće snać u praznicima ipak je to malo
previse za mene xD
Decki - hm pa šta da kazem nemoze se nac onaj pravi, jos...hehe
Oni kojima se ja svidam i nisu baš nesto ali ustvari ima jedan al
necemo sada o njemu <3
Bilo bi to sve. cujemo se vidimo se , pusaa > vojim vas <3

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Jagoda <3
klc
nie u braku
nie u vezi
sama je
xD

vojim [:

jagodee <3
seku <3
sebe <3
Duvnjaka <3
frendove <3
Bojana <3
decke <3
more <3
plažu <3
sunce <3
svoje suncane naocale <3
muziku <3
svoju family <3
ujaka <3
njegov auto <3
komp <3
msn <3
face <3
pizzu s 4 vrste sira =P <3
cedevitu <3
juicy votku <3
čips <3
čaj od šumskog voća <3
....

ne vojim :[

povrće <3
jednu malu bahatu kuju <3
susjedovu mačku <3
glodavce <3
ptice <3
kad mi steka komp <3
bratiće xD <3
zajebavanje na moj racun <3
Bosnu <3
luk <3
ivanu baaaa <3
kad kreda škripi po ploči <3
kad je zima <3
...



CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee