post profile links other
ponedjeljak, 30.11.2009.

8. dan

Katastrofa! Ujutro je vaga pokazala 72 kg. Sutra će biti 73, sigurna sam.
Opet sam puno jela. Toliko mi je bilo žao. Lijevam vodu u sebe samo da isperem tu hranu. Vježbala sam sat vremena. Ali još uvijek se osjećam kao govno.
Ipak vaši blogovi su mi vratili motivaciju i volju. Hvala vam na tome cure.
I baš me briga ako vaga sutra pokaže 73 kg i ako se opet nađem na početku. Smršavit ću jer nitko to neće napravit umjesto mene. Kontrola je u mojim rukama. Ne želim biti debela. Život je jednostavno prekratak da bi se stalno vrtila u krug i odustajala od onoga što želim.

Thinspiration Pictures, Images and Photos

| 21:15 | Komentari (6) | On/Off | Print | # |




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.