post profile links other
nedjelja, 29.11.2009.

7. dan

Preboljela sam ono od jučer. Kilaža je još uvijek na 71. Pojela sam dvije polpete od špinata i malo šampinjona. Ozdravila sam i jedva čekam sutra da se makem iz kuće.
Pospremila sam si sobu danas. Pola toga sam pobacala i sad je sve lijepo i uredno. Kada mi je soba uredna nekako bolje funkcioniram. Ne znam zašto, ali niked se recimo nebi prežderala u njoj. Još me čeka sređivanje ormara jer 60% odjeće više ne nosim tako da to ide nekome ili u smeće.
Puna sam motivacije za ovaj tjedan. Nadam se da će biti uspješan i da će vaga u nedjelju pokazat 68 kg.

thinspiration Pictures, Images and Photos




| 21:00 | Komentari (3) | On/Off | Print | # |




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.