post profile links other
petak, 27.11.2009.

5. dan

Dobra stvar je da je vaga danas pokazala 71 kg. =)
A loša je da sam bolesna. Nije ništa strašno, ali se osjećam preslabo. Sve mi se muti pred očima i glava me užasno boli. Nadam se da će ovo brzo proći jer ću poludit doma. Danas sam malo pokleknula, ali nije to ništa strašno. Pojela sam ručak i još dva kolača koja sam si jedva oprostila. I užasno sam napuhnuta jer sam popila najmanje 3 litre tekućine.
Nadam se sutra dosta uspješnom danu. Starci mi neće biti doma do 2, 3 pa ću si sama radit ručak tako da će većina toga vjerojatno završit u smeću. Idem sad natrag u krevet...Bole me oči od kompa. :*

| 22:33 | Komentari (2) | On/Off | Print | # |




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.