< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2009 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

Design:Cow
Slika: Deviantart

Opis bloga

..sve koma..onak za dosadu

neznam..zakaj..ovo piše....nekaj mi zeza...


"http://divine-music.info" target="_blank">Free Music

Free Music



Linkovi

..omg


dada
josipa

..about me..=)

.>

utorak, 01.07.2008.

…eee..ljudi evo mene tnx na komovima baš te super…
Evo ja se odlučila napisat post..hehe….tako evo nešto što se zbilo ovih
Dana…tak bila sam kod dade..ma bilo je super…vodom se prskali ja
Naravno išla sva mokra kući(hvala bogu samo je iza bilo mokro.)…
Ovih dana morala sam biti u kući i mazati se jer su mi neki plikovi izašli…
(ali su otišli(ba,baj))tak neš o meni i moji prijama
Evo dadi će sad rođoš 4 pa :SRETAN ROĐENDAN DADO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dora je ma moj mali frik..ma legenda
Babac je moja krv..ma sve naj…………….
Image Hosted by ImageShack.us

Tak 4 idem u školu..zadnji dan 6 razred..ma koma će biti proču s 5 jer imam jednu šugavu 4 iz tehničkog
Ljubav-ma volim nekog mlađeg…znate mlađe je slađe..hihi..a i mogu reći da mi se sviđa,
jedan moj vršnjak nije loš…tak sad neš o meni i mojim brigama
.tak svoju sobu sam malo promijenila…i fala bogu nabavili su mi ključ moju sobu..napokon malo privatnosti od brata…ma fala bogu…tak mice mi odlaze uskoro…smrc,smrc…e da ako neko ima msn nek se javi i ostavi da se malo dopisujem…..kupili moji onaj bic za kuću…jedina ga ja vozim..
..e da idem se ošišat..onak kratko…da idem na more…od 18.7 do 2.8 tak da vam ne mogu onda komat ma ja vam to sve još javim..nemam više šta da napišem…tak idem ja pa-pa
Image Hosted by ImageShack.us


By: PiLeNcE-mafia

Image Hosted by ImageShack.us



| Komentari (137) | Print | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.