lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2009 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

Design:Cow
Slika: Deviantart

Opis bloga

..sve koma..onak za dosadu

neznam..zakaj..ovo piše....nekaj mi zeza...


"http://divine-music.info" target="_blank">Free Music

Free Music



Linkovi

..omg


dada
josipa

..about me..=)

.>

srijeda, 25.06.2008.

novi ===))))

Hey ljudi tnx na komovima…super ste….evo nešto
što se zbilo ovih dana…u petak smo
Imali dan sporta…ma..koma..je bilo..
mi izgubili….ma bokte samo troje njih hoće
igrat a ove ko pricenze..ne žele trčat….ma
boli me briga za njih…ja sam sva crkla…..lol..
i naravno bio je fajt..naravno ja nisam bila tamo
…buuuuuu…..hehe..ma sve koma,,,u petak
su moje prije bile kod mene
…ma sva sprdnja….hehe………..u subotu….
.sam se rano probudila…gledala crtiće….i naravno
jela kekse..hihi…išla sam onda kod babaca..ma bilo super cijelo se vrijeme sprdali
…i da znate već da sam si kupila starke…u nedjelju sam išla…….s mamom i tatom
…negdje..(da vam iskreno kažem nemam pojma!!!)U ponedjeljak..sam bila kod kuće
cijelo vrijeme s mačkam…ma kjut su =))))….i tak jučer sam išla kod dade ma sve je
super bilo….prskale se vodom i naravno ja sam bila sva mokra…..a ove ništa buuuuuuuu…danas
Imam sve plikove od komaraca mažem se kremom………..ma za poluditi……tak..kod mene
niš…novo ….tak idem još malo na more …a i dadi je ubrzo rođoš..lol..ma idem sad ja moram gledat spužvu boba…..hehe…aj idem ja..bok



| Komentari (114) | Print | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.