lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2009 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

Design:Cow
Slika: Deviantart

Opis bloga

..sve koma..onak za dosadu

neznam..zakaj..ovo piše....nekaj mi zeza...


"http://divine-music.info" target="_blank">Free Music

Free Music



Linkovi

..omg


dada
josipa

..about me..=)

.>

četvrtak, 19.06.2008.

evo mene...novi post..=p

hey ljudi tnx na komovima...stvarno ste super,....tak..vratila sam se iz škole
ma nosili mi knjige da ih vratimo..fala bogu sve su moje ok
..ma tamo smo se svi šprdali.......tak..danas sam si kupila starke
ono napokon.......i tak u srijedu smo se svi šprdali
ruba nas pustila da igramo rukomet s osmima naravno izgubili smo..
ma boli me briga ....da se malo pohvalim proći ću s 5 imam jednu
šugavu 4 iz tehničkog...dada s 5.0..pava s 5...
..ma glupa je škola
Image Hosted by ImageShack.us

malo o ljubavi:
dada se pali na nekog...neželi mi reć ali nebrinite saznat ću ja..hehe
pava..ma ona se palina nekog starijeg........ali nije loš
a ja.volim jednog..malog....i sviđa mi se jedan mali iz 5...a dadi i dori je ružan..ma one
i da bliže se praznici...ma biti će koma...idem naravno na more..isss..nedam mi se baš ove
godine...al štaš.......idem ja polako
...još jednom tnx na komovima..nastavite tako....pozzzam:dadu,pavu,babaca,keku..i druge koji mi komaju....bok
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

by:jela



| Komentari (88) | Print | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.