Design by : cow design

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve i svašta

LiNkOvI

martina
marija,marina i angela
mary
tihana
marina
tea
luca
nikolina

Linkovi



Ime:Sanda
Prezime:nije važno...
Razred:6.c
Škola:Faust Vrančić
Živim u:Šibeniku
Slušam:domaće a ponekad i strano
Volim:-životinje
-msn
-muziku
-lito
-svoje prijatelje
Ne volim:-školu
-nastavnike
-bahate
-umišljene
dvolične
Evo vam moj msn:sanda-1997@windowslive.com

EvO MaLo sLiKiCa



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at !<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at <br />
<br />
<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
<br />
<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at <br />
<br />
<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
<br />
<a href=[IMG]http://img26.imageshack.us/img26/1163/fotografija00031.jpg[/IMG]

eVo VaM mAlO mOjIh sLiKa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at <br />
<br />
<br />
<br />
<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 09.08.2008.

oLa......vRiMe Je Za čEtVrTi PoSt...HeHe!!!1

smokinEvo mene opet,finofinoajme brzo će školaheadbangheadbang i to još popodne u smjeni.no
Moran iskoristit ovo još ovo malo za kupanje šta mi je ostalo,a šta je vruče.burninmadburninmad
I već počinje škola 1.9.crycrycry
Lipo da van rečen: svi su onilud
Jedva čekan da mi bude gotov brod,smijeha šta ću uživat.
I još kad mi se rodica vrati iz Dubrovnika....heh!nutnut
Ja mislin da mi je diz supać!!!.....heh.zubozubozubo
Koma te mi puno,zujoa ja ne znan šta mi je u zadnje vrime s kompon,noblokaje mi u zadnje vrime kad van iden komat pa ne mogu.bangbangbangbang
Opsssssssssssss!beljbeljbeljMa nema veze.partypartyparty
E, yessredi ću ja to već nekako.rolleyes
A ne znan šta da više pišen........eek
Aj iden po kečep.njami
Moran ić....mah
Bokić....!wave
Kiss!!!kiss
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup



| Komentari (47) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.