< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

2007 Ožujak (4)
2007 Veljača (2)
2007 Siječanj (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Ja i frendice

Ja
myspace

myspace



Moje ime je Laura.
Imam 15 godina.
Idem u medicinsku školu.
Rođena sam 31.07..
Imam dečka Luku.
Najdraža mi je grupa"Pussycat dolls".
Najdraža mi je pjevačica Shakira.
Najdraži mi je pjevač Robbie Williams.
Najdraža mi je boja roza.
Imam psa Kijaru i mačku Lunu.
Ne volim nogomet.
Hobi mi je ples i pjevanje.
Bokić!wave:wavemah


Hellen
myspace layouts

myspace layouts



Ime od moje najbolje prijateljice je Hellen.
Ona ima 15 godina.
Ide u medicinsku školu.
Rođena je 21.01..
Ima dečka Svena.
Najdraža joj je grupa "Red Hot Chilly Papers".
Najdraža joj je pjevačica Christina Agurela.
Najdraži joj je pjevač Robbie WilliaMS.
Najdraža joj je boja crvena.
Ima zeca Zekoslava.
Hobi joj je ples.
Bokić!mahwavemahwave


Dora
image hosting for myspace

image hosting for myspace



Ona ima 16 godina i moja je sestra.
Ide i studira tehničara.
Rođena je 31.7...
Najdraža joj je grupa Red Hot Chilli Papers.
Najdraža joj je pjevačica Avril Lavinge.
Najdraži joj je pjevač Akon.
Najdraža joj je boja zelena.
Ima životinje kao ja.
Bok!mahmah


Antonela
myspace

myspace



Ide i studira tehničara.
Rođena je 04.01..
Ima dečka Ferrya.
Najdraža joj je grupa Tokio Hotel.
Najdraža joj je pjevačica Avril Lavinge.
Ide s mojom sestrom Dorom u razred.
Ima papigu Ritu.mahmah


Antonella B.
myspace

myspace



Ovo je moja prijateljica Nella.
Ide na faks,ali što ako je starija od mene.
Ima brata Žarka.
Ona mi je susjeda.
Cool je cura,ali malo je lijena.
Njezin brat Žarko ide s mnom u razred.

Vicomanija...

Zašto plavuša pleše ispod semafora?
Misli da je u disku!

Zašto plavuša hoda po zahodu?
Jer je zahod "za hod"!

Zašto plavuša jede sendvič na krovu?
Čeka zvjezdu majonezu!

Zašto plavuša čuči u trgovini?
Traži niske cijene!

Zašto plavuša baca sat u zrak?
Da vidi kako vrijeme leti!

Zašto plavuša stavlja sat na rane?
Jer se kaže:"Vrijeme lječi sve rane"!



Kaže susjed susjedu:"Zašto ti uvijek stojiš na prozoru dok ti žena pjeva??"
A kaže njemu drugi:"Ne želim da netko misli da je tučem!!!".



Kaže turist pasiocu:"Da li u moru ima meduza,rakov,škorpiona??".
A kaže spasioc:"Ne brinite se,sve ih je već pojeo morski pas!!!".



Slikice,kakav je to blog bez slikica...



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace




Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo




Bigoo

Bigoo














Chat i ostale takve stvari...


Create your own message at BlingyBlob.com








petak, 23.03.2007.

Tko ste,cool cure ili cool dečki...

1.pitanje:Vaš dečko/cura mora biti:
a)brineta/smeđokosi
b)plavuša/plavac
c)crnka/crnokos

2.pitanje:Da ste bogati koji bi automobil vozili?
a)lamborginhi
b)porsche
c)ferrary

3.pitanje:Kakva/kakav treba biti cura/dečko da furate?
a)cool
b)smiješan/smiješna
c)zgodan/zgodna

4.pitanje:Da na spoju vaš partner/partnerica hoće da plati vi bi rekli:
a)ja ću platiti
b)slobodno ti plati
c)svejedno mi je


Ako imate najviše odgovora a) vi ste super i cool.Ne volite pretjerano
ni jako skupo.Imate ukusa i nije vam bitna ljepota!Bravo!

Ako imate najviše odgovora b) vi ste čovjek koji gleda samo luksuz!
Plavuše vam se najviše sviđaju zato što se kaže da su one najljepše!
A to nije točno!Umišljeni ste jer je svako jednako lijep!

Ako imate najviše odgovora c) vi ste osoba kojoj se fućka za sve!
Nemate ukusa,sav bi novac potrošili na gluposti koje ne vrijede!!
Glupi ste,jer vam jasno!!



| CoMmEnTaRiChI (2) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.