myfunkymind

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

j@,frendovi,škol@,ljub@v,s@mobor,m@ SVE.............





free web counter

free web counter






adopt your own virtual pet!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 22.01.2007.

da...evo mene...evo pa pošto je moja draga tejca napisala postić na svom blogecu(umjetnica007.blog) morat ću i ja napisat neki o njoj......pa evo tea vam je jedna curička smješnog osmjeha koja voli sve što vole i mladi...hi hi....da....tea je curkica iz mog razreda(odjela točnije) s kojom imam dugu i veliku povijest za prepričavanje(onak mogla bi napravit blog samo o našoj prošlosti)ali...kao što tea kaže sad smo postale dobre curice(bar ja to za sebe mogu reć,a što se nje tiče...to bi se dalo raspravljat..)da....tea ima dečka i valjda po prvi put ju ne smeta kad joj neko kaže da ju voli..ha...ha....druge cure inače to obožavaju...ali ona.....vam je čudna biljka....i tak....super mi je frendica-mogla bih reč čak i najbolja...al neču da se neki drugi uvrijede...ha...ha...hi hiii....i tak....voli šajbat isto ko i ja i jebeno smo se našle...ko srodne duše....smijehsmijehsmijehevo ljudi stavit ću vam i njenu suikicu da mi vidite moju teicu kak je suatka...e da i spirsala sam si danas nos...već po treću put =)....sad već imam tri pirsa....a četvrti več stiže =) hi hi aj ljudi moji čujem osewavemah



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.