myfunkymind

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

j@,frendovi,škol@,ljub@v,s@mobor,m@ SVE.............





free web counter

free web counter






adopt your own virtual pet!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 20.01.2007.

moj novi blogec.....

evo mene ekipo moja ponovo....nažalost...više nemam stari blog...makar sam se tolko trudila oko njega morao je biti uništen...tak da se ispričavam svima onima koji su me prije čitali....al evo na vašu žalost ja sam se VRATILA.....burninmadburninmadroflroflroflda....i tak...pa evo i za ove koji mi nisu nikad čitali blog....ja sam vanessa...imam 17 godina(hi hi...još malo pa 18,pa se vi jebite starcismijeh),idem u primijenjenu...na keramiku...imam dečkacerekkisskiss kojeg full full volim...al onak neču puno pisat o njemu na blogu...jer je alergičan na to....al onak tu i tam koji detaljček vam mogu napisat....i eto to vam je to za sad....i nemojte mislit da imam jadan blogec...tek je sad u izradi tak da čete se morat strpit malo da vidite pravu mene....smijehajde ljudofi....javim vam se još...uživajte mi....mahwave ah da i evo da vam stavim svoju suikicu...makar je cucak bolje ispo od mene....al ni bed...smijehsmijehsmijeh...ah da i ovo vam je suikica na kojoj smo leona eja i ja....leona je ova koja se beljinuteja vam je ova s postojanim loknamanaughty a moja malenkost se nalazi u sredinibang......mah-mahmahwave



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.