siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

puno puno xD...

Counter
Counter

hit counter

Moji dragi blogovi

Dariich
Ivonica




ev i pjesama....










[Lyrics od pjesme sho svira]
SIMPLE PLAN LYRICS

"Shut Up"

There you go
You're always so right
It's all a big show
It's all about you

You think you know
What everyone needs
You always take time
To criticize me

It seems like everyday
I make mistakes
I just can't get it right

It's like I'm the one
You love to hate
But not today

So shut up, shut up, shut up
Don't wanna hear it
Get out, get out, get out
Get out of my way
Step up, step up, step up
You'll never stop me
Nothing you say today
Is gonna bring me down

There you go
You never ask why
It's all a big lie
Whatever you do

You think you're special
But I know, and I know
And I know, and we know
That you're not

You're always there to point
Out my mistakes
And shove them in my face

It's like I'm the one
You love to hate
But not today

So shut up, shut up, shut up
Don't wanna hear it
Get out, get out, get out
Get out of my way
Step up, step up, step up
You'll never stop me
Nothing you say today
Is gonna bring me down
Is gonna bring me down

Will never bring me down

Don't tell me who I should be
And don't try to tell me what's right for me
Don't tell me what I should do
I don't wanna waste my time
I'll watch you fade away

So shut up, shut up, shut up
Don't wanna hear it
Get out, get out, get out
Get out of my way
Step up, step up, step up
You'll never stop me
Nothing you say today
Is gonna bring me down

Shut up, shut up, shut up
Don't wanna hear it
Get out, get out, get out
Get out of my way
Step up, step up, step up
You'll never stop me
Nothing you say today
Is gonna bring me down

Bring me down
{shut up, shut up, shut up}
Won't bring me down
{shut up, shut up, shut up}
Bring me down
{shut up, shut up, shut up}
Won't bring me down

Shut up, shut up, shut up

*******************************************

TeŠkO jE...

...reći "OPROSTI"
...priznati grešku
...dati sve od sebe
...biti odbačen od društva
...doći do izražaja
...otvoriti oči na vrijeme
...biti dijete
...biti roditelj
...biti u pubertetu
...biti slavan
...izgraditi svoju budučnost
...biti u strahu
...biti svjestan svojih granica i postupaka
...kada ti netko stalno soli pamet
...imati slomljeno srce
...živjeti tuđi život
...napraviti samoubojstvo
...reći "NE"
...trpiti frustracije drugih ljudi
...biti realan
...vjerovati ako su te mnogi razočarali
...naučiti
...biti iskren
...imati talent
...biti ravnodušan
...biti pravedan
...biti zadovoljan onime što imaš
...imati nade
...biti tužan
...živjeti
...kada ti ne vjeruju
...izgubiti voljenu osobu
...voljeti
...biti tolerantan
...ali NAJTEŽE je: biti SRETAN...
************************************



 

[utorak][08.01.2008.]

...Novi dan,nova sranja...

Jao..koji dan....Chudno, danas,jedina stvar koja me nije jebala je bila kosharka,a obichno zbog nje shizhim stalno..Cak se danas nisam nikako svadjao sa starom...EE Dariich, koji sam ja debil....Znash kad sam ti govorio da nikad ne bih reko nesh loshe staroj..E pa,nikad je bilo jucher...Ja sam bio predugo na compu(kao obicno) a ona se sam derala i vikala..A ja poshizio...aaaaa, loood..I dalje ona nije prestajala vikat..Ja ,nepromishljeno i gupavo...........Zaderem se....ZASUTIIIIII.. I GONI SE U P.M...........e kako mi je sad bed,headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang a sho je josh najgore ja sam tebi govorio da to ne bih reko staroj nikad i bla bla....Al danas je bila dobre volje......Jutros sam isho kupovat webcam....al nije neg nekih jeftinjarija..Pa chu josh sutra pogledat na nekim mjestima....a trening...psmtr onom Leki..Koji majmun...Jbt kako me danas izubijao...Nije normalan...Al trpit chu jer u kosharci je za mene vrijedilo jedno pravil...If you can't take the pain,Don't play the game...xD,xD...nutnut...Jao...Djerek je u kazni jer mora uchit pa nismo ishli na piche..tj. zvao me je kasnije oko 21:20..al sam bio gledao film...DAAAA..zaboravio sam..neki nepoznati freak mi shalje neke poruke sa 091 broja da sam picka i gayy...Koji debil...Eeee da sam znao da che mi oni komentari ovako zajebat sve ...Ne bih nish piso.....Danas se nisam chuo s Karlom ...bas shteta....nonocrycrycrycrynocrycry..I evo mal slika od jedne jako zgodne .....
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic..
et ljudi..zz.sad mozhda odem spavat ...mozhda....pozzzmahmahmah



[ 2 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.