siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

puno puno xD...

Counter
Counter

hit counter

Moji dragi blogovi

Dariich
Ivonica




ev i pjesama....










[Lyrics od pjesme sho svira]
SIMPLE PLAN LYRICS

"Shut Up"

There you go
You're always so right
It's all a big show
It's all about you

You think you know
What everyone needs
You always take time
To criticize me

It seems like everyday
I make mistakes
I just can't get it right

It's like I'm the one
You love to hate
But not today

So shut up, shut up, shut up
Don't wanna hear it
Get out, get out, get out
Get out of my way
Step up, step up, step up
You'll never stop me
Nothing you say today
Is gonna bring me down

There you go
You never ask why
It's all a big lie
Whatever you do

You think you're special
But I know, and I know
And I know, and we know
That you're not

You're always there to point
Out my mistakes
And shove them in my face

It's like I'm the one
You love to hate
But not today

So shut up, shut up, shut up
Don't wanna hear it
Get out, get out, get out
Get out of my way
Step up, step up, step up
You'll never stop me
Nothing you say today
Is gonna bring me down
Is gonna bring me down

Will never bring me down

Don't tell me who I should be
And don't try to tell me what's right for me
Don't tell me what I should do
I don't wanna waste my time
I'll watch you fade away

So shut up, shut up, shut up
Don't wanna hear it
Get out, get out, get out
Get out of my way
Step up, step up, step up
You'll never stop me
Nothing you say today
Is gonna bring me down

Shut up, shut up, shut up
Don't wanna hear it
Get out, get out, get out
Get out of my way
Step up, step up, step up
You'll never stop me
Nothing you say today
Is gonna bring me down

Bring me down
{shut up, shut up, shut up}
Won't bring me down
{shut up, shut up, shut up}
Bring me down
{shut up, shut up, shut up}
Won't bring me down

Shut up, shut up, shut up

*******************************************

TeŠkO jE...

...reći "OPROSTI"
...priznati grešku
...dati sve od sebe
...biti odbačen od društva
...doći do izražaja
...otvoriti oči na vrijeme
...biti dijete
...biti roditelj
...biti u pubertetu
...biti slavan
...izgraditi svoju budučnost
...biti u strahu
...biti svjestan svojih granica i postupaka
...kada ti netko stalno soli pamet
...imati slomljeno srce
...živjeti tuđi život
...napraviti samoubojstvo
...reći "NE"
...trpiti frustracije drugih ljudi
...biti realan
...vjerovati ako su te mnogi razočarali
...naučiti
...biti iskren
...imati talent
...biti ravnodušan
...biti pravedan
...biti zadovoljan onime što imaš
...imati nade
...biti tužan
...živjeti
...kada ti ne vjeruju
...izgubiti voljenu osobu
...voljeti
...biti tolerantan
...ali NAJTEŽE je: biti SRETAN...
************************************



 

[utorak][08.01.2008.]

Malo se previshe zajebajem..xD..xD

Evo i ja sam se upustio u pisanje ovog bloga….Sad mozhete zamislit kako mi je zhivot dosadan,pa chak imam vremena za ovo…xD.Pocheo sam tj. Pochet chu pisat ovaj blog jer neke stvari je definitvno bolje zapisati!!!(svejedno neche nitko chitat)!


Ovako..Prije dva dana dogodo mi se neki chudan dogadjaj..Bio sam sa svoja dva frenda,Bajicem i Djerekom..Bili smo u igraonici i pukla nas je neka luda zajebancija…Sam smo zulali po gradu i zajebavali se..xD..Posle tog dosho sam doma.Bilo mi je dosadno pa sam preko nekih komentara na framinoj stranici mislio proizvest neku zajebanciju na frendov rechun…I tako ja u komentarima napishem nes loshe o nekim curama u njegovo ime, tj. On je to i rekao o tim curama…Al ok…Poshto sam te vecheri bio dugo na netu,sutra sam sapavao malo duzhe i nisam ishao na trening.I probudim se oko 15:20 i nesh pojedem i odem do igraonice, tamo sretnem Bajica…I on mi kazhe da je Leko(frend) saznao da sam ja ono napisao..Isse, ja poluudio..On je oko tog digo frku jbt..nebi da sam ubio chovjeka….Al ok..Sad sam ''izbachen'' iz frame, al zbog tog mi nije zao jer sam se htio vec ispisat..I ja gledam Sin city oko 22:00..i vidim poziv.,nepoznat broj..Javim se i skuzhim da je leko..nesh on meni sere sho sam ja to pisao i da chu bit izbachen iz frame i josh neka sranja , a ja sam govorim ok, ok ,ok,..i nish poklopi on…ja nastavim gledat film..nish tada josh nisam bio ni svjestan situacije…Sutra…Idem gradom, i prolazim kod tih cura o kojim sam pisao nesh ''loshe'' , jbt kad sam prolazio…gledale su u mene ko da sam duh(a skoro i jesam xD.) i bile su jaaaako ljute..Koji je leko kreten, on je cijelom gradu isprico ko da sam ga ja htio sjebat,al nisam .. Obicna zajebancija…xD..Ma boli me medhunozhna stvar..I dolazi trening..Kad sam dosho i svi su me nakao chudno gledali..jbt..i dodhe Leko..Pocne opet srat bla bla…Mislio sam mu samo rec ODJEBIIII!!!!Al nije uredu od mene pa sma se suzdrzhao…I pricam s jednim s treninga i govori mi da su svi mislili da ja nisam doso na jutraniji trening zato sho me je bilo strah da me Leko ne ubit..Jao ,mislim si koji debili…I sve do malopren sam bio ljut na Bajica sho je reko Leki da sam ja pisao komentare, al sad sam s njim prichao i reko mi je da mu je Leko prijetio da che ga ubit ak mu ne kazhe tko je pisao…a biser se izdo jer je se smijao dok je Leko ove s treniga pitao znaju li tko je pisao….i tako..et sad odo na trening..malo chu zakasnit al kgj…..joj…moram rec Darricu da mi napravi dizajn neki lood….
Pozz…
tuzan



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.