Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

My life!
IME: Ana
PREZIME: Zar je važno?smijeh
GODINA: 14 uf!
BEST FRENDICE: Lea, Sara, Marina, Mimy, Matea, Marija, Dunja, Papak i co.
BEST FRENDOVI: Jovićcerek, Pipi smokin,Tupek, Nujić, Šimić, Fran, Kralj smijeh, Meglajec, ...
LJUBAV: najbolji dečko- Ante cerek cerek
SPORT: Da, da... VATERPOLO!
VOLIM: svoje frendove i frendice, cerek dečka, cerek ić van, party smokin zajebavat se...smijeh
NE VOLIM: dvije osobe, dvolične ljude!! i tak... mad burninmad headbang


EVO OVO SMO
SARA, LEA I JAAAA:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SARA, LEA I JA smijeh smokin party

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blogichi koje ja čitam:
-Lea & Ivonathumbup smijeh smokincerek
-Sarasmijeh
-Moj & Matein blogichsmijeh
-Luđakinja Natathumbup
-Zgodni dečkismijehsmokin
-Moja ljubavcerek
-Mateina Dorotea thumbup smokin
-Ana & Sara & Mimy- naš blogthumbup smijeh
-Fala Bogu da sam je našla- Michysmijeh thumbup
-Piršićsmokinpartysmijehthumbup
-Brinetasmijeh
-Vlatkosmijehthumbup
-NAŠ VATERPOLSKI BLOGthumbup thumbup smijeh
-Pavelov spaljen frendsmokinpartythumbup
-Tina & Ineskathumbupsmijeh

Moja jedna od najdražih pjesmi:
MaLeNa:

Malena,
nocas srusio se svijet, malena,
sve je tako glupo bez tebe...
Sad kad je stvarno kraj,
Boze
snage mi daj, samo da prode ova noc,
tako prokleto sam, cekam novi dan,
prvi cetvrtak bez tebe..
Malena,
oduvijek si znala ko sam ja..
malena ne mogu ja bez tvojih oblaka, sad sve su iste ko ti,
i sve smiju ko ti,
kako su lijepe samo da znas..sve me ljube ko ti, i sve mi lazu ko ti ,i sve su moje
a tako sam sam..
Malena,kako cu bez tebe sutra,malena falit ce mi s tobom jutra,ima drugih ima boljih
ali nebo zna samo ti si moja M A L E N A!!!!!!!!!!



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



image hosting file

image hosting file



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



FoRa SlIčIcE:

Malo sličica:

layout for myspace

layout for myspace



Image hosting

Image hosting



Myspace

Myspace



Customize your blog

Customize your blog



Customize your blog

Customize your blog



KOJE DOBRE SLIČKE:

MySpace

MySpace



MySpace images

MySpace images



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Friendster images

Friendster images



Friendster

Friendster



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



image hosting file

image hosting file



Customize your blog

Customize your blog



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



image hosting file

image hosting file



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



25 NaČiNa Da NaŽiVcIrAš StArCe! DjElUjE!!!

1. Pratite ih svugdje po kući!!!!!!
2. Zamučite svaki put kada izgovore vaše ime!!!!!!
3. Pravite se da imate amneziju!!!!!!
4. Pričajte unatrag!!!!!!
5. Zabijajte se u zidove!!!!!!
6. Kažite im da se nošenje odjeće protivi vašoj vjeri!!!!!!
7. Upadnite im u sobu u 4 ujutro i kažite „dobro jutro, sunašce!“ !!!!!!
8. Zarokčite svaki put kad se smijete, a onda se nasmijte još jače!!!!!!
9. Govorite sve riječi iz filma!!!!!!
10. Iščupajte im pramen kose i zavičite „DNA!!!!“
11. Nosite naljepnicu “I'm a retard!“ !!!!!!
12. Pričajte s olovkom!!!!!!
13. Imajte 20 zamišljenih prijatelja i pričajte s njima CIJELO vrijeme!!!!!!
14. Pokušavajte se popeti na zidove!!!!!!
15. Vičite u javnosti „ne mama, neću te poljubiti“!!!!!!
16. Zabijte si kolce u nos i oči!!!!!!
17. Neko vrijeme palite i gasite svijetlo, a onda kažite „aha....sad kužim!“!!!!!!
18. Jedite kosu!!!!!!
19. Primite ih za ruku i prošapćite „I see dead people!“!!!!!!
20. Dok se tuširate ili kupate, vičite „davim se!!!“
21. Na sve što vam kažu, uzvratite „lažljivče“!!!!!
22. Pravite se da ste telefon!!!!!!
23. Pokušavajte plivati po podu!!!!!
24. Kucajte im na vrata cijele noći!!!!
25. Kada kažu riječ iz pjesma koju znate, počnite je pjevati!!!

MoJa AbEcEdA:

Moja abeceda:

A- Ana moje ime & Ante ime mog dečka...cerek
B- Bicikl, budi sjećanja na stare uspomene..smokin
C- Cikla, mrizm je i odvratna je!headbang
Č- Čarape, upravo ih oblačim =)lud
Ć- trenutno se nemrem ničeg sjetit...mouthwash
D- Dečko, nešto najljepše u tvom životu (nije, al ok...),namcor
Dunja- best frendica s vaterpola...cerek
E- ee! Česta rječ u mom rječniku kad nekog zovem,
a ne znam kak se zove...smijeh
F- Feferon, uf...kako je ljut!burninmad
G- Greda- puno puta se ubila na njoj!bang
H- Hajduk, njega baš i ne volim...hrvatska
I- I pa kaj? ....=) nut
J- Joković, prezime (meni bar) prezgodnog
vaterpolista cerek & Josip ime mog
best frenda cerek
K- Ko ga jebe...=)smokin party
L- LEA, ime moje best best frendice,cerek thumbup
Luka, ime mog best frenda s Mladosti,
volim ga zAJEBAVAT...i ime brata...bangsmokinparty
M- Matea, ime moje best frendice,cerek
Maro (Joković) onaj hot vaterpolist...cerek
Marina- best frendicacerek
N- Nuić, jedan super frend...dead
LJ- Ljubavvvvv.....ahh....cerek cerek cerek
Nj- Nojke....njami...njami
O- oprosti...često to spominjem!blabla
P- Papak, nadimak jedne moje best frendice..cerek
R- Rovinj, preljep grad...wave
S- Sladoled...aaa...njami Sara best frendica...cerek
Š- Šil.....moje prezime bang
T- Tupek, nadimak mog super frenda! thumbup cerek
V- Volim te, najljepše dvije riječi....cerek cerek
U- Ujo, kojeg ObOžAvAm...cerek wave
Z- Zelenika moja best frendica cerek cerek
Ž- živo mi se jebe! bang party smokin cerek



image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Image hosting

Image hosting


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace

bwahah


...kad vidite na satu...
00:00=voli tvoju frendicu
01:01=očekuje ljubav od tebe
02:02=srest ćeš ga
03:03=misli na tebe
04:04=nikad te neće zaboraviti
05:05=igra se s tobom
06:06=voli tvoj osmjeh
07:07=vara te
08:08=ljubomora
09:09=krije da te voli
10:10=misli na tebe jedan plavi dečko
11:11=danas ti je sretan dan
12:12=vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13=crnidečko te voli
14:14=čeka te sreća
15:15=srami ti se prići
16:16=doći će do komplikacije
17:17=poljubac
18:18=voli tvoje oči
19:19=nešto krije
20:20=muči ga tvoj miran pogled
21:21=sviđaš se onom na koga misliš
22:22=vidjet ćeš ga
23:23=želi hodat s tobom
----------------------------

... kad vidite te brojeve na registraciji....
000=spoj
111=voli te
222=vidit ces ga
333=srest ces ga
444=vara te
555=ostavit ce te
666=vraca ti se
777=poruka
888=duga ljubav
999=iznanadenje


DLANOVI TI SE ZNOJE, SRCE UBRZANO LUPA, A GLAS TI ZASTAJE U GRLU?
To nije ljubav, to je zaljubljivanje.

NE MOŽEŠ SKINUTI POGLED ILI RUKE S NJEGA?
To nije ljubav, to je požuda.

PONOSNA SI NA NJEGA I ŽELIŠ GA SVIMA PREDSTAVITI?
To nije ljubav, to je sreća.

ŽELIŠ GA, JER ZNAŠ DA JE ON PORED TEBE?
To nije ljubav, to je usamljenost.

S NJIM SI JER ON TO ŽELI?
To nije ljubav, to je sažaljenje.

S NJIM SI JER TE LJUBI I DRŽI ZA RUKU?
To nije ljubav, to je nesigurnost.

SRCE TI POSKOČI ČIM GA VIDIŠ?
To nije ljubav, to je strast.

OPRAŠTAŠ MU GREŠKE JER SE BRINEŠ ZA NJEGA?
To nije ljubav, to je prijateljstvo.

SVAKI DAN MU GOVRIŠ DA JE ON JEDINA STVAR NA KOJU MISLIŠ?
To nije ljubav, to je laž.

ODREKLA BI SE NAJDRAŽIH STVARI RADI NJEGA?
To nije ljubav, to je velikodušnost.


Srce te boli i sve se u tebi lomi kada je on tužan?
DA, TO JE LJUBAV!

Privlače te drugi, ali ipak ostaješ s njim bez trunke kajanja?
DA, TO JE LJUBAV!

Prihvačaš njegove mane jer su i one dio njega?
DA, TO JE LJUBAV!

S njim si zbog te neshvatljive mješavine boli, sreće i uživanja?
DA, TO JE LJUBAV!

Dala bi život za njega?
DA, TO JE LJUBAV!


Volim tebe i tebe hocu, o tebi sanjam i danju i nocu, kao da si stigla iz neke price jer svi moji snovi na tebe lice.

Prestat cu da te volim, prestat cu da te gledam, prestat cu da ti se divim, kad prestanem da zivim.

Ne bojim se zara koji tinja, ne bojim se rijeci koja boli, ali se bojim srca koje ne voli... VOLIM TE- zelim ti reci, zasto da patim zbog te dvije rijeci!

Da sam tihi povjetarac i da imam takvu moc, sletio bih na tvoj prozor da ti pozelim naljepsu laku noc.

"Onog dana kad prestanete gorijeti od ljubavi mnogi ce umrijeti od studeni!"

"...volim te jer mi dajes ljubav...
...volim ljubav jer mi je TI dajes…"

Moja ljubav tebe trazi, ti si sreca i ljepota. Reci cu ti sve, al' bez lazi... ti si ljubav mog zivota!!!

Cesto je tesko pronaci rijeci, jer onih pravih tako je malo. Zar su uopce potrebne rijeci da shvatis da mi je do tebe stalo!?!?!

Ja...pogledom cu te pratiti, dodirom hrabriti, zagrljajem braniti, poljubcima hraniti, suzama tjesiti, zauvijek VOLJETI!

Ljudi kazu da je najljepse u raju, a ja kazem u tvojem zagrljaju. Mozda sam grijesio i necu stici do raja, zato me ne pustaj iz svog zagrljaja.

Jedna rijec malo je, tisucu rijeci mnogo je dvije rijeci kazu sve, procitaj ih molim te, one znace VOLIM TE!

Sve je nocas za ljubav stvoreno... samo su tvoje usne daleko i zato sklopi svoje oci jer ja cu andjele moj u tvoje snove doci i ljubiti te cijele noci!

Dugo, vec dugo te promatram pokusavajuci otkriti neku tvoju manu, i konacno sam uspio! Andjele, pa ti nemas krila!

Gdje god podjes sirom svijeta, gdje god zarko sunce sja, nigdje neces naci momka koji te voli kao ja!

... i sve sam druge tvojim imenom zvao; i sve im uzeo, a nista im dao; jer kad se samo tvojih ociju sjetim, na svim se neduznim curama svetim...

... iako daleko u gradu tom, vjecno ti si u srcu mom, jedino tebi cu poruke slati, jer samo za tobom srce mi pati ...

... ima 7 svjetskih cuda, 6 kontinenata, 5 krakova zvijezde, 4 lista djeteline, 3 svjetska oceana, 2 oka... ali samo 1 si ti!

... ja nisam cvijet po kojem se gazi, niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te slusa, ja sam jedna zaljubljena dusa.

Jednom se radja, jednom se dise, jednom se voli i nikad vise.

Cilj ljubavi nije naci savrsenu osobu, nego voljeti nesavrsenu osobu savrseno! Ja te volim savrseno...

Budi nocas zvijezda sjajna, moja mala slatka tajna, moja radost i ljepota, budi nocas dio mog zivota!

Kao more sto se njise, kao kapi kise, kao vjetar sto lagano puse, kao zaljubljene duse, kao sto srce voli i za ljubav moli, kao sto sunce sja, tako te volim ja

Pisem ti ovu poruku, NE ZA USPOMENU, jer ona blijedi, NE ZA SJECANJE, jer ono nestaje, VEC ZA LJUBAV KOJA NIKAD NE PRESTAJE!

Rekli su mi da dan traje 24 sata, da sat traje 60 minuta, da minuta traje 60 sekundi - ali mi nitko nije rekao da sekunda bez tebe traje vjecno...

Sreca? Sto je sreca sada znam. To je svaki susret s tobom, tvoj dah na licu mom. Sreca? Tvoj korak, tvoj glas, njezni poljupci kroz noc. JEDNOSTAVNO - TI!

Zaslijepi mi vid - opet cu te gledati, oduzmi mi sluh - opet cu te slusati, rani mi srce - opet cu te voljeti!

Zvijezde mogu pasti, sunce moze nestati, ali te voljeti necu prestati. Mogu pasti planine i stati rijeke, ali ce te moje srce voljeti u vijeke.




četvrtak, 22.03.2007.

Vaterpolo & jedan mali slajdić....

Prvo slajd:




Evo vam posta:
Haha smijeh kak da ne....
Da ziher bi se dalo živjet samo od njega (vaterpola mislim smokin)...
A možda i bi...
Ko zna...bang
Evo mene...
Danas nisam bila u školi
zato kaj sam se bila zbljuvala (nadam se da niko ne jede njami)
full mi je dosadno
sutra idem
pa makar ne išla...smijeh smijeh smijeh
Kupila sam si nove hlače
naš kak su jebene...thumbup thumbup smijeh
Nate kaj...
Ja fakat volim vaterpolo...cerek cerek
Tam ima tolko ljudi koje ja
VOLIM!
Kao što su npr. Matea,
Ante, Dunja, "Karlo"smijeh smijeh....
Fakat mi je drago zbog tog....
Upoznala sam skoro pa sve dečke i curke
s bazena (neki su malo bang al
ne komentiram rolleyes) ...
I tak....
Volim svog dečka cerek cerek svoju Leu i
Mateu...Zelenu i Mimycu...
I Jovića i kompaniju....cerek cerek cerek cerek
Eto odoh ja...
VOLIM VAS SVE PUNO, a najviše:
- Leu - Zeleniku
- Mateu - Mimycu
- Antu - Dunju i co.

Ajd pa pa! cerek cerek cerek mah wave

- 13:26 - ...Smiluj se... (146) - ak oš' printaj..... - rehresh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.