< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

...sve i svasta...


LINKOVI

Blog.hr
black hat
lovely pebble
marička
nully
Parvus Gollum
Parvus Gollum (drugi blog)
bloody
Luna;)
***iv@n@***
Čaknut@
ivana&bill
čokolada je njamiiii
likucrnom1
billova princeza
čikn legs
kimih
tea
MECKI
Kristina
stella_666
...mony...:)
BILL IS THE BEST!!!!!
~¨¨¤¨¨~lOsT @Ng€lS~¨¨¤¨¨~
DODO
*ninica*
The Duck
†SrN@~~~Gothic Girl†
kinder
x...I wOnT HiS L.O.V.3...x
mirta
~°M€cKi_Th€_ouT$id€R°~
s.o.a.d.-girl
Freak_on_a_leash
Crna_Orhideja
tHe MaDnEsS
Obična smrtnica
*°~¤ DeB!LLaNa's BlOgChE ¤~°*
Billowa_Tammy
Tomova malena
~..::~MissKaulitz~::..~
mona das unmoglich madchen
¤..::SiLvER RaiN::..¤
†_Vampire Princess Nicky_†
.:Billova maLLa:.
*~.°luška°.~*
ich liebe Bill
Sweet child

moj banner napravio mi ga je dj dodo...bas je srce









Kontakt

icq: 209728606
msn: natasa.borscak@hotmail.com


Free Web Counter



četvrtak, 19.07.2007.

evo mislim da je doslo vrijeme da napisem nov post
htjela sam vam rec da mi je vec blog postao dosadan tako da razmisljam da ga prestanem pisat
naravno necu ga pobrisat
samo vise necu poisat postove
ali cu vas i dalje posjecivat i sve to
sto vi mislite o tome??(obavezno odgovoriti)

i evo jedna stafeta koju mi je predala Anchy:

moj opis u 5 riječi:
1. pesimisticna
2. od 7. razreda depresivna
3. nemogu zamislit zivot bez glazbe
4. dobra prijateljica
5. iskrena

5 rečenica o meni:
1. obozavam zivotinje
2. volim crtati
3. nemam pozitivno misljenje o sebi
4. ovisna sam o kompu
5. volim izlaziti

istina ili laž?
vecinom istina

mržnja ili oprost?
oprost

sladoled ili kolač?
koje pitanje naravno da sladoled

motor ili auto?
auto

putovanje ili učenje?
putovanje

disko ili kafić?
kafic u svakom slucaju, mrzim plesati

nogomet ili košarka?
ne volim ni kosarku ni nogomet no biram radje nogomet

laptop ili kompjuter?
laptop iako imam samo komp

ljubav ili novac?
ljubav, sta ce ti novac ako si sam

ako bi mi zlatna ribica mogla ispuniti 3 želje, to bi bilo...
1. ponekad je jedino sto zelim da me nema na ovom svijetu
2. biti sretna
3. imati nekoga tko ce me razumjeti

PITALICA:
"što te prvo na ljudima privuče?"
u svakom slucaju ne izgled nego ono sto imaju u sebi

"gdje se vidiš u budućnosti?"
neznam negdje daleko od svega s osmjehom na licu

"bez kojih osoba ne bi mogla živjeti?"
bez jedine iskrene prijateljice...

stafetu predajem:

bill is my sweet angel ,
.:BiLLova maLLa:.
JeJa (mala cuba)

Cr@Zy Of ŁoV€
whispers of the past ( mala...... )

ajde pozdrav svima



| komentari (332) | print | # |

<< Arhiva >>