< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

...sve i svasta...


LINKOVI

Blog.hr
black hat
lovely pebble
marička
nully
Parvus Gollum
Parvus Gollum (drugi blog)
bloody
Luna;)
***iv@n@***
Čaknut@
ivana&bill
čokolada je njamiiii
likucrnom1
billova princeza
čikn legs
kimih
tea
MECKI
Kristina
stella_666
...mony...:)
BILL IS THE BEST!!!!!
~¨¨¤¨¨~lOsT @Ng€lS~¨¨¤¨¨~
DODO
*ninica*
The Duck
†SrN@~~~Gothic Girl†
kinder
x...I wOnT HiS L.O.V.3...x
mirta
~°M€cKi_Th€_ouT$id€R°~
s.o.a.d.-girl
Freak_on_a_leash
Crna_Orhideja
tHe MaDnEsS
Obična smrtnica
*°~¤ DeB!LLaNa's BlOgChE ¤~°*
Billowa_Tammy
Tomova malena
~..::~MissKaulitz~::..~
mona das unmoglich madchen
¤..::SiLvER RaiN::..¤
†_Vampire Princess Nicky_†
.:Billova maLLa:.
*~.°luška°.~*
ich liebe Bill
Sweet child

moj banner napravio mi ga je dj dodo...bas je srce









Kontakt

icq: 209728606
msn: natasa.borscak@hotmail.com


Free Web Counter



nedjelja, 11.03.2007.

haj
evo staraca mi nema doma pa sam nasla vremena da napisem novi post
uglavnom opet se osjecam nekak uzasno
jedan razlog je skola
drugi je(za one kojima nisam rekla) da sam izgubila biljeznicu u kojoj sam
imala sve svoje crtezeheadbang
necu ju nikad nac posto sam ju izgubila u skoli
a sto ostane vecinom cistacice bacaju u smece
a treci razlog je to kaj me starci izludjuju
prek tjedna je dobro
starci rade a ja mogu jest kaj hocu
dok prek subote i nedjelje
moram jest meso
a nezelimmad
stalno mi seru da cu se odselit ak ne jedem meso
znam sad cete rec da ne misle ozbiljno
no vjerujte mi
misle
a ja nezelim jest prokleto meso radi njihheadbangburninmadburninmadblablamad
danas cemo za rucak imat rostilj
ja bi radje umrla nego to jela
no drzite mi fige da sve nekako dobro prodje
sad bi trebala ic


i malo slikica za kraj:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

KISS svima!!!mah



| komentari (82) | print | # |

<< Arhiva >>